Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

Κωδικός : EL113107

EL113107  -  ΟΘΩΝ ΠΑΣΠΑΛΙΑΡΗΣ

ΣΤΟΙΒΑ ΣΩΣΤΟ ΛΑΘΟΣ (ΣΕΛ. 22 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ)

Ερώτηση 1 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Για την υλοποίηση μιας στοίβας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένας πίνακας.

Ερώτηση 2 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Στη στοίβα το στοιχείο που μπαίνει πρώτο βγαίνει πρώτο.

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Στην υλοποίηση της στοίβας χρειάζονται δύο μεταβλητές-δείκτες για την υλοποίηση των δύο βασικών λειτουργιών που εκτελούνται σε αυτή.

Ερώτηση 4 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Η λειτουργία της ώθησης μπορεί να εκτελεστεί και σε μια άδεια στοίβα.

Ερώτηση 5 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Η λειτουργία της ώθησης μπορεί να εκτελεστεί και σε μια γεμάτη στοίβα.

Ερώτηση 6 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Η ώθηση στοιχείου γίνεται στην κορυφή της στοίβας.

Ερώτηση 7 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Στη δομή της στοίβας απαιτούνται δύο δείκτες, ο εμπρός και ο πίσω.

Ερώτηση 8 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Υπερχείλιση έχουμε όταν εισάγουμε ένα στοιχείο σε μια ήδη γεμάτη στοίβα.

Ερώτηση 9 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Η μέθοδος LIFO περιγράφει τη διαδικασία εκείνη κατά την οποία το στοιχείο που τοποθετείται τελευταίο εξάγεται πρώτο.

Ερώτηση 10 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Κάθε στοιχείο που εισάγεται πρώτο σε μια στοίβα είναι αυτό που εξάγεται πρώτο.