Μάθημα : ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Κωδικός : EL1161120

EL1161120  -  ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΟΖΑΤΖΙΔΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΑΡ 1.3

Ερώτηση 1 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Τα επιµέρους προβλήµατα ενός αρχικού προβλήµατος είναι δυνατό να αναλυθούν και σε άλλα απλούστερα υποπροβλήµατα

Ερώτηση 2 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Η δυσκολία αντιμετώπισης των προβλημάτων ελλατώνεται όσο προχωράει η ανάλυση

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Τα επιµέρους προβλήµατα ενός αρχικού προβλήµατος (που προκύπτουν από την ανάλυση) στο σύνολό τους εκφράζουν και αντιστοιχούν στο αρχικό πρόβλημα.

Ερώτηση 4 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Το στάδιο της ανάλυσης προηγείται του σταδίου της σύνθεσης ενός προβλήµατος

Ερώτηση 5 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Η επίλυση ενός αρχικού (σύνθετου) προβλήματος ολοκληρώνεται μέσω της επίλυσης των επιμέρους απλούστερων προβλημάτων .

Ερώτηση 6 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Η καταγραφή της δομής ενός προβλήματος σημαίνει αυτόματα ότι έχει αρχίσει η διαδικασία της ανάλυσης του προβλήματος σε απλούστερα.

Ερώτηση 7 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Ο κατακερματισμός ενός προβλήματος σε απλούστερα ενεργοποιούν και αμβλύνουν την σκέψη.

Ερώτηση 8 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Η ανάλυση ενός προβλήματος σε απλούστερα αναδύει την δομή του προβλήματος.

Ερώτηση 9 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Η διαγραµµατική αναπαράσταση της ανάλυσης ενός προβλήµατος βοηθάει τη σχεδίαση της λύσης του ίδιου του προβλήµατος

Ερώτηση 10 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Όλα τα προβλήµατα λύνονται µε τη βοήθεια ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Ερώτηση 11 (Σωστό / Λάθος — 0 βαθμοί) 

Η διαγραµµατική αναπαράσταση της ανάλυσης ενός προβλήµατος βοηθάει στη κατανόηση του προβλήµατος