Μάθημα : Πληροφορική Α Γυμνασίου
Κωδικός : 0501588370
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες. Πιθανόν, να έληξε η σύνοδός σας.
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Ενότητα 1 |
Ενότητα 2 |
Ενότητα 3 |
Ενότητα 4 |
Ενότητα 8 |
Μαθαίνω να προγραμματίζω (Γάτα και τυράκι)
Χρησιμοποιήστε τις εντολές (ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΔΕΞΙΑ) για να φτιάξετε ένα πρόγραμμα που θα εκτελέσει η γάτα για να φάει όλα τα τυράκια |
Παίζοντας και μαθαίνοντας - Το μονοπάτι
Εξετάζοντας τις εντολές, υπολόγισε τη θέση στην οποία θα καταλήξει το πιόνι |
Το προβλημα του βαρκαρη
Να δώσετε οδηγίες στο βαρκάρη για το πώς πρέπει να κάνει τη μεταφορά και στη συνέχεια να περιγράψετε με ακρίβεια τη λύση. |
Ενότητα 5 |
Γενικά |
Η εξέλιξη των υπολογιστών (DiGiCRAFTS) |
Σταθμοί στην Ιστορία των Υπολογιστών |
Ιστορική εξέλιξη των υπολογιστών |
Ειδη Υπολογιστων |