Μάθημα : ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Κωδικός : 0551900433
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ |
Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη του ΥΠΑΙΘ
Εκπαιδευτικά προγράμματα και διαγωνισμοί που εγκρίνονται από το ΙΕΠ |
Stem IB Support
Το Stem IB Support παρέχει Υπηρεσίες Υποστήριξης (Helpdesk) που απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, των οποίων οι δημόσιες σχολικές μονάδες έχουν λάβει ή πρόκειται να λάβουν εξοπλισμό διαδραστικών οθονών και ρομποτικής. Οι Υπηρεσίες Υποστήριξης παρέχονται στο πλαίσιο των αντίστοιχων έργων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. |
Ψηφιακό Φροντιστήριο
ΥΠΑΙΘΑ |
ΜΕΝΤΟΡΑΣ
Το 22ο Τεύχος του Μέντορα, του Περιοδικού Επιστημονικών και Εκπαιδευτικών Ερευνών του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση |
Κινηματογραφική εκπαίδευση |
Ανθρωπιστικές επιστήμες |
Μαθητικοί διαγωνισμοί |
Ειδική Αγωγή - Παιδαγωγικά |
Διδακτική και παιδαγωγική επάρκεια
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 22/12/2022 |
2ο ΚΕΔΑΣΥ Δ Αθήνας |
Ποιος πρέπει να είναι ο δάσκαλος;
Οι ιδέες του Ευ.Παπανούτσου για το σχολείο, την αγωγή και το έργο του δασκάλου |
Τεχνικές χαλάρωσης για την πρόληψη και τον έλεγχο του στρες
Από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας |
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ
Λογισμικό Ειδικής Αγωγής για διάφορα αντικείμενα. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Χρειαζόμαστε το σχολείο σαν καταφύγιο
Συνέντευξη στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ του Γκ.Μπιέστα, καθηγητή δημόσιας εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Maynooth της Ιρλανδίας και στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. |
Σχολεία Για Όλους
Καλές Πρακτικές: ένα χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο για την υποδοχή των παιδιών προσφύγων στις τάξεις, τα σχολεία και τις κοινότητες! |
Εγχειρίδιο "31 Βασικές Δραστηριότητες"
Ένα χρήσιμο εργαλείο και πρακτικό βοήθημα για τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και τα σχολεία σε όλη την Ευρώπη για τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού, φιλόξενου μαθησιακού περιβάλλοντος για τους πρόσφυγες μαθητές. |
Αδριανός Γ. Μουταβελής
Η σελίδα του συμβούλου εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης της Δ΄Δ/νσης Β/θμιας Εκ/σης Αθήνας |
VOICE
Το πρόγραμμα «Ευκαιρίες για την ανάδειξη της φωνής των παιδιών, την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχική λήψη αποφάσεων στην εκπαίδευση» με τον συνοπτικό τίτλο VOICE (Voicing children Opportunities Interaction Collective decision making Education) αποτελεί ένα πρόγραμμα διάχυσης της επιστημονικής γνώσης σχετικά με την αναγκαιότητα και τις στρατηγικές ενίσχυσης συμμετοχικών, διαλογικών και συνεργατικών πρακτικών στην εκπαίδευση και στην ανατροφή των μικρών παιδιών. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς μέσα από τη δημιουργία ειδικά σχεδιασμένου εκπαιδευτικού υλικού και σχετικές δράσεις διάχυσης της γνώσης σε συνεργασία με έξι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Ελλάδας, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης). |
“31 Βασικές Δραστηριότητες” – ψηφιακή πλατφόρμα
Το εγχειρίδιο περιέχει προτάσεις και δράσεις που έχουν εφαρμοστεί στην πράξη στις επιμορφώσεις και στα σχολεία του έργου “Σχολεία Για Όλους – Συμπερίληψη παιδιών προσφύγων στα ελληνικά σχολεία”. |
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/432000_sholikoi-psyhologoi-odigos-gia-tis-psyhologikes-toys-ypiresies-sta-sholeia
Οδηγός για σχολικούς ψυχολόγους σε σχολικά δίκτυα (ΣΔΕΥ), αλλά και γενικότερα στη σύγχρονη Γενική & Ειδική Αγωγή |
Εγχειρίδιο "Δράσεις Διαλόγου για την Ψυχική Ευημερία και Ευεξία των Εφήβων" και το παράρτημά του "Παιχνίδια Ομάδας" |
Ψηφιακός γραμματισμός |
Νομοθεσία |
Εκπαιδευτική Κλίμακα |
Νόμος 4823/2021 «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» |
Εγκύκλιος σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων σχετικά με τη χρήση κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών συσκευών από μαθητές και εκπαιδευτικούς στο χώρο του σχολείου |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ |
Αίσωπος
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Μήτιδα
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ |
Ο Συλλογικός Προγραμματισμός και η εσωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως παιδαγωγικά εργαλεία
Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων των Συμβούλων Εκπαίδευσης της Δ.Δ.Ε. Δ’ Αθήνας |
Υλικό για την αξιολόγηση σχολείων
Από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
ΗΜΕΡΕΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ |