Μάθημα : ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Κωδικός : 0551900433
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ |
Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη του ΥΠΑΙΘ
Εκπαιδευτικά προγράμματα και διαγωνισμοί που εγκρίνονται από το ΙΕΠ |
Stem IB Support
Το Stem IB Support παρέχει Υπηρεσίες Υποστήριξης (Helpdesk) που απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, των οποίων οι δημόσιες σχολικές μονάδες έχουν λάβει ή πρόκειται να λάβουν εξοπλισμό διαδραστικών οθονών και ρομποτικής. Οι Υπηρεσίες Υποστήριξης παρέχονται στο πλαίσιο των αντίστοιχων έργων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. |
Ψηφιακό Φροντιστήριο
ΥΠΑΙΘΑ |
ΜΕΝΤΟΡΑΣ
Το 22ο Τεύχος του Μέντορα, του Περιοδικού Επιστημονικών και Εκπαιδευτικών Ερευνών του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση |
Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Η σκοπιά των φιλολογικών μαθημάτων.
19/3/2022, 18.00-20.00 |
Ψηφιακό Σχολείο |
Συνεργατικά έγγραφα – Εγχειρίδιο χρήσης
Μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου |
ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ E ME (ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ) |
eClass - Εργασίες και ασκήσεις |
Εγχειρίδιο "Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου για παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου"
Εργαλείο για τη διδασκαλία της #ψηφιακήςπαιδείας και της #ΠαιδείαςσταΜέσα μέσω του προγράμματος «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου» που προσφέρεται από την #Google.org και το FORTH-Institute of Computer Science του Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας. |
Κινηματογραφική εκπαίδευση |
Ανθρωπιστικές επιστήμες |
Νίκος Λινάρδος
Δικτυακός τόπος του Νίκου Λινάρδου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου |
4° ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
Επιμορφωτικές δραστηριότητες |
2.000 ελεύθερα ηχητικά βιβλία audiobooks
Από την Ανοικτή Βιβλιοθήκη |
Συντονισμός ειδικότητας |
Αναζητώντας ελκυστικούς δρόμους για τις ανθρωπιστικές σπουδές στο σύγχρονο σχολείο
Άρθρο του Κ.Αγγελάκου |
Γεώργιος Κουγιουμτζής
Σελίδα του συμβούλου φιλολόγων Δ΄ Αθήνας |
Μαθητικοί διαγωνισμοί |
Ειδική Αγωγή - Παιδαγωγικά |
Ψηφιακός γραμματισμός |
Αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και προώθηση του ψηφιακού γραμματισμού
Οι κατευθυντήριες γραμμές για διδάσκοντες και εκπαιδευτικούς σχετικά με την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και την προώθηση του ψηφιακού γραμματισμού μέσω της εκπαίδευσης και της κατάρτισης παρέχουν πρακτική καθοδήγηση στους διδάσκοντες και τους εκπαιδευτικούς, συμπεριλαμβανομένων πρακτικών συμβουλών, σχεδίων δραστηριοτήτων, πληροφοριών σχετικά με θέματα και προειδοποιητικών σημειώσεων που βασίζονται στο τι λειτουργεί όσον αφορά τον ψηφιακό γραμματισμό και την εκπαίδευση και κατάρτιση. Αποτελούν βασική πρωτοβουλία του σχεδίου δράσης για την ψηφιακή εκπαίδευση (2021-2027) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τεκμηριώθηκαν από ειδική ομάδα εμπειρογνωμόνων της Επιτροπής. |
Πώς εντοπίζουμε και καταπολεμούμε την παραπληροφόρηση
Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε πόσο γρήγορα διαδίδονται παραπλανητικές ή ψευδείς πληροφορίες. Αυτή η πρόσφατα επικαιροποιημένη εργαλειοθήκη για την παραπληροφόρηση δίνει τη δυνατότητα στο εκπαιδευτικό προσωπικό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να μεταδώσει στους μαθητές και τις μαθήτριες σημαντικές δεξιότητες πλοήγησης στο διαδίκτυο. Με παραδείγματα από την πραγματική ζωή και ομαδικές ασκήσεις, προάγει την κριτική σκέψη. Καλύπτοντας θέματα όπως η δημόσια υγεία και η δημοκρατία, τονώνει τον διάλογο με σκοπό τη διερεύνηση της αλήθειας. |
Νομοθεσία |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ |
ΗΜΕΡΕΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ |