Μάθημα : ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Κωδικός : 0551900433
Η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε προτού προχωρήσετε σε άλλες ενέργειες.
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ |
Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη του ΥΠΑΙΘ
Εκπαιδευτικά προγράμματα και διαγωνισμοί που εγκρίνονται από το ΙΕΠ |
Stem IB Support
Το Stem IB Support παρέχει Υπηρεσίες Υποστήριξης (Helpdesk) που απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, των οποίων οι δημόσιες σχολικές μονάδες έχουν λάβει ή πρόκειται να λάβουν εξοπλισμό διαδραστικών οθονών και ρομποτικής. Οι Υπηρεσίες Υποστήριξης παρέχονται στο πλαίσιο των αντίστοιχων έργων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. |
Ψηφιακό Φροντιστήριο
ΥΠΑΙΘΑ |
ΜΕΝΤΟΡΑΣ
Το 22ο Τεύχος του Μέντορα, του Περιοδικού Επιστημονικών και Εκπαιδευτικών Ερευνών του Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση |
Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Η σκοπιά των φιλολογικών μαθημάτων.
19/3/2022, 18.00-20.00 |
Ψηφιακό Σχολείο |
Συνεργατικά έγγραφα – Εγχειρίδιο χρήσης
Μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου |
ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ E ME (ΓΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ) |
eClass - Εργασίες και ασκήσεις |
Εγχειρίδιο "Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου για παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου"
Εργαλείο για τη διδασκαλία της #ψηφιακήςπαιδείας και της #ΠαιδείαςσταΜέσα μέσω του προγράμματος «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου» που προσφέρεται από την #Google.org και το FORTH-Institute of Computer Science του Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας. |
Κινηματογραφική εκπαίδευση |
European Film Factory
Πλατφόρμα κινηματογραφικών προβολών για τα σχολεία της Ευρώπης |
Cinedu
Ψηφιακή Πλατφόρμα Κινηματογραφικών Ταινιών για τα Σχολεία |
3 πλατφόρμες για την προώθηση της κινηματογραφικής παιδείας στην εκπαίδευση |
ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Στοιχεία για τη βραβευμένη ταινία που προβλήθηκε στις 22/12/2022 |
ΦΩΤΟΓΕΦΥΡΕΣ
Η σελίδα του Εργαστηρίου Φιλοσοφίας & Τέχνης του 3ου ΓΕΛ Γλυφάδας |
Ανθρωπιστικές επιστήμες |
Νίκος Λινάρδος
Δικτυακός τόπος του Νίκου Λινάρδου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου |
4° ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
Επιμορφωτικές δραστηριότητες |
2.000 ελεύθερα ηχητικά βιβλία audiobooks
Από την Ανοικτή Βιβλιοθήκη |
Συντονισμός ειδικότητας |
Αναζητώντας ελκυστικούς δρόμους για τις ανθρωπιστικές σπουδές στο σύγχρονο σχολείο
Άρθρο του Κ.Αγγελάκου |
Γεώργιος Κουγιουμτζής
Σελίδα του συμβούλου φιλολόγων Δ΄ Αθήνας |
Μαθητικοί διαγωνισμοί |
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ
Άντληση νοήματος: 1ος διαγωνισμός Δημιουργικής Γραφής για μαθητές Λυκείων. Υπό την αιγίδα της ΕΚΔΕΦ και του 4ου ΠΕΚΕΣ Αθήνας https://blogs.sch.gr/4pekesat/2022/12/08/1os-diagonismos-dimioyrgikis-grafis-gia-mathites-kai-mathitries-tis-deyterovathmias-ekpaideysis/. |
Σινε Έφηβοι 23
Δημιουργίες των μαθητών/ριών των Α΄ & Β΄ τάξεων του σχολείου μας στα πλαίσια του κινηματογραφικού διαγωνισμού Σινε Έφηβοι 23 που διοργανώνεται από τον δήμο Γλυφάδας και της διδασκαλίας του μαθήματος της Νέας Ελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας. |
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΦΥΣΙΚΗΣ 1. ATHENS SCIENCE FESTIVAL 1. ΠΑΝΕΚΦΕ |
2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός για τη Βιοηθική και την Τεχνοηθική
Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023 στο Συνεδριακό Κέντρο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος |
Ενημερωθείτε για τις εν εξελίξει δράσεις μαθητικής δημιουργίας |
Ειδική Αγωγή - Παιδαγωγικά |
Διδακτική και παιδαγωγική επάρκεια
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 22/12/2022 |
2ο ΚΕΔΑΣΥ Δ Αθήνας |
Ποιος πρέπει να είναι ο δάσκαλος;
Οι ιδέες του Ευ.Παπανούτσου για το σχολείο, την αγωγή και το έργο του δασκάλου |
Τεχνικές χαλάρωσης για την πρόληψη και τον έλεγχο του στρες
Από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας |
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ
Λογισμικό Ειδικής Αγωγής για διάφορα αντικείμενα. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Χρειαζόμαστε το σχολείο σαν καταφύγιο
Συνέντευξη στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ του Γκ.Μπιέστα, καθηγητή δημόσιας εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Maynooth της Ιρλανδίας και στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. |
Σχολεία Για Όλους
Καλές Πρακτικές: ένα χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο για την υποδοχή των παιδιών προσφύγων στις τάξεις, τα σχολεία και τις κοινότητες! |
Εγχειρίδιο "31 Βασικές Δραστηριότητες"
Ένα χρήσιμο εργαλείο και πρακτικό βοήθημα για τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και τα σχολεία σε όλη την Ευρώπη για τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού, φιλόξενου μαθησιακού περιβάλλοντος για τους πρόσφυγες μαθητές. |
Αδριανός Γ. Μουταβελής
Η σελίδα του συμβούλου εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης της Δ΄Δ/νσης Β/θμιας Εκ/σης Αθήνας |
VOICE
Το πρόγραμμα «Ευκαιρίες για την ανάδειξη της φωνής των παιδιών, την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχική λήψη αποφάσεων στην εκπαίδευση» με τον συνοπτικό τίτλο VOICE (Voicing children Opportunities Interaction Collective decision making Education) αποτελεί ένα πρόγραμμα διάχυσης της επιστημονικής γνώσης σχετικά με την αναγκαιότητα και τις στρατηγικές ενίσχυσης συμμετοχικών, διαλογικών και συνεργατικών πρακτικών στην εκπαίδευση και στην ανατροφή των μικρών παιδιών. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς μέσα από τη δημιουργία ειδικά σχεδιασμένου εκπαιδευτικού υλικού και σχετικές δράσεις διάχυσης της γνώσης σε συνεργασία με έξι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Ελλάδας, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης). |
“31 Βασικές Δραστηριότητες” – ψηφιακή πλατφόρμα
Το εγχειρίδιο περιέχει προτάσεις και δράσεις που έχουν εφαρμοστεί στην πράξη στις επιμορφώσεις και στα σχολεία του έργου “Σχολεία Για Όλους – Συμπερίληψη παιδιών προσφύγων στα ελληνικά σχολεία”. |
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/432000_sholikoi-psyhologoi-odigos-gia-tis-psyhologikes-toys-ypiresies-sta-sholeia
Οδηγός για σχολικούς ψυχολόγους σε σχολικά δίκτυα (ΣΔΕΥ), αλλά και γενικότερα στη σύγχρονη Γενική & Ειδική Αγωγή |
Εγχειρίδιο "Δράσεις Διαλόγου για την Ψυχική Ευημερία και Ευεξία των Εφήβων" και το παράρτημά του "Παιχνίδια Ομάδας" |
Ψηφιακός γραμματισμός |
Αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και προώθηση του ψηφιακού γραμματισμού
Οι κατευθυντήριες γραμμές για διδάσκοντες και εκπαιδευτικούς σχετικά με την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και την προώθηση του ψηφιακού γραμματισμού μέσω της εκπαίδευσης και της κατάρτισης παρέχουν πρακτική καθοδήγηση στους διδάσκοντες και τους εκπαιδευτικούς, συμπεριλαμβανομένων πρακτικών συμβουλών, σχεδίων δραστηριοτήτων, πληροφοριών σχετικά με θέματα και προειδοποιητικών σημειώσεων που βασίζονται στο τι λειτουργεί όσον αφορά τον ψηφιακό γραμματισμό και την εκπαίδευση και κατάρτιση. Αποτελούν βασική πρωτοβουλία του σχεδίου δράσης για την ψηφιακή εκπαίδευση (2021-2027) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τεκμηριώθηκαν από ειδική ομάδα εμπειρογνωμόνων της Επιτροπής. |
Πώς εντοπίζουμε και καταπολεμούμε την παραπληροφόρηση
Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε πόσο γρήγορα διαδίδονται παραπλανητικές ή ψευδείς πληροφορίες. Αυτή η πρόσφατα επικαιροποιημένη εργαλειοθήκη για την παραπληροφόρηση δίνει τη δυνατότητα στο εκπαιδευτικό προσωπικό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να μεταδώσει στους μαθητές και τις μαθήτριες σημαντικές δεξιότητες πλοήγησης στο διαδίκτυο. Με παραδείγματα από την πραγματική ζωή και ομαδικές ασκήσεις, προάγει την κριτική σκέψη. Καλύπτοντας θέματα όπως η δημόσια υγεία και η δημοκρατία, τονώνει τον διάλογο με σκοπό τη διερεύνηση της αλήθειας. |
Νομοθεσία |
Εκπαιδευτική Κλίμακα |
Νόμος 4823/2021 «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» |
Εγκύκλιος σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων σχετικά με τη χρήση κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών συσκευών από μαθητές και εκπαιδευτικούς στο χώρο του σχολείου |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ |
Αίσωπος
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
Μήτιδα
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ |
Ο Συλλογικός Προγραμματισμός και η εσωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως παιδαγωγικά εργαλεία
Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων των Συμβούλων Εκπαίδευσης της Δ.Δ.Ε. Δ’ Αθήνας |
Υλικό για την αξιολόγηση σχολείων
Από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής |
ΗΜΕΡΕΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ |
- Δεν υπάρχουν σύνδεσμοι σε αυτή την κατηγορία - |