Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κωδικός : EL480193
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ... ΓΛΩΣΣΑ;
|
To ποτάμι του Σαμαράκη - Δημιουργική γραφή (οι εργασίες σας)
|
ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
|
Έμφυλη βία - σεξισμός
Διαδραστικό βίντεο ἀπό τήν ἐκλεκτή συνάδελφο Ἑλένη Μάμαλη. |
Χρονογραμμή για τη Νεοελληνική Ποίηση |
Πείραμα Μίλγκραμ: η τρανή απόδειξη του κοινωνικού κομφορμισμού |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
FLASH CARDS |
Ηλεκτρονικά βιβλιαράκια φτιαγμένα με πολλή αγάπη |
Παιχνίδια ἐτυμολογίας on line |
Καλῶ - κλείω - κλίνω
Παιχνίδι ταξινόμησης. Βάλε στη σωστή κατηγορία τις λέξεις. ΕΥΚΟΛΟ. |
Λαμβάνω - λανθάνω - λαγχάνω
Παινχίδι ταξινόμησης. Βάλε στη σωστή κατηγορία την κάθε λέξη. ΕΥΚΟΛΟ. |
Λαμβάνω - ἀλείφω - λείπω
Παιχνίδι ταξινόμησης. Τοποθέτησε κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς συγγενεῖς ἐτυμολογικά λέξεις. ΕΥΚΟΛΟ. |
Οἶδα - Ὁρῶ 1
Παιχνίδι ταξινόμησης. Πρέπει νά τοποθετήσεις κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς ἐτυμολογικά συγγενεῖς της λέξεις. ΕΥΚΟΛΟ. |
Οἶδα - Ὁρῶ 2
Παιχνίδι ταξινόμησης. Βάλε τήν κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς λέξεις πού ἔχουν ἐτυυμολογική συγγένεια. |
Λαμβάνω - Λανθάνω
Παιχνίδι ταξινόμησης. Βάλε κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς συγγενεῖς ἐτυμολογικά λέξεις. |
Εἰμί - Ἔχω 1
Παιχνίδι ταξινόμησης. Βάλε τήν κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς λέξεις πού ἀνήκουν στήν ἴδια οἰκογένεια. |
Εἰμί - Ἔχω 2
Παιχνίδι ταξινόμησης. Βάλε κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς ὁμόρριζες λέξεις. ΕΥΚΟΛΟ. |
Φημί - Φαίνω 1
Παιχνίδι ταξινόμησης. Τοποθέτησε τήν κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς συγγενεῖς ἐτυμολογικά λέξεις. ΕΥΚΟΛΟ. |
Φημί - Φαίνω 2
Παιχνίδι ταξινόμησης. Βάλε τήν κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς λέξεις πού ἀνήκουν ἐτυμολογικά στήν ἴδια οἰκογένεια. ΜΕΤΡΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ |
Φημί - Φαίνω 2
Παιχνίδι ταξινόμησης. Βάλε τήν κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς λέξεις πού ἀνήκουν ἐτυμολογικά στήν ἴδια οἰκογένεια. ΜΕΤΡΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ |
Δείκνυμι - Δάκνω
Παιχνίδι ταξινόμησης. Ἄλλο... δείχνω... ἄλλο δαγκώνω! Βάλε λοιπόν τήν κάθε λέξη στήν ὁμάδα πού ταιριάζει ἐτυμολογικά. ΕΥΚΟΛΟ. |
ἵστημι - ἵημι
Παιχνίδι ταξινόμησης. Βάλε κάθε λέξη στήν ὁμάδα μέ τίς λέξεις πού συγγενεύει ἐτυμολογικά. ΜΕΤΡΙΑΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ. |
Ἵστημι - Ἵημι 1
Παιχνίδι ταξινόμησης. Ποιές λέξεις προέρχονται ἀπό τό ἵστημι καί ποιές ἀπό τό ἵημι; ΔΥΣΚΟΛΟΥΤΣΙΚΟ. |
ΟΜΟΡΡΙΖΑ ΚΡΑΤΩ - ΚΕΡΑΝΝΥΜΙ |
ΟΜΟΡΡΙΖΑ ΦΕΡΩ
Κρυπτόλεξο. ΚΑΠΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ. |
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ on line με ΛΕΞΕΙΣ - ΦΡΑΣΕΙΣ |
Παιχνίδια ΣΥΝΩΝΥΜΩΝ οn line |
Παιχνίδια με ΑΝΤΩΝΥΜΑ, on line |
Παιχνίδια με ΠΑΡΑΓΩΓΑ, on line |
Παιχνίδια γιά νά δεῖς πόσο καλά θυμᾶσαι τή ΘΕΩΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! |
Ταινίες - βιντεάκια |
ΘΕΩΡΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ |
ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ |
Ταξίδι φυγῆς
Διαδραστικό παιχνίδι μέ θέμα τόν ρατσισμό! |
ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕΧΕΛΕΝ, ΒΕΛΓΙΟ
Εκπομπή που προβλήθηκε τον Νοέμβριο του 1912 από την ΕΡΤ στο πλαίσιο του κοινωνικού αφιερώματος WHY POVERTY. Παρουσιάζεται η διεθνής έκθεση σύγχρονης τέχνης Newtopia: The State of Human Rights. Εβδομήντα πέντε και πλέον καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο εξετάζουν την εξέλιξη των ανθρώπινων δικαιωμάτων και την ιστορία διεκδίκησής τους από το 1948, έτος οικουμενικής διακήρυξης για τα ανθρώπινα δικαιώματα, μέχρι και τις μέρες μας. Ξεκίνησε με αφορμή το ολοκαύτωμα και προχωράει στη γενικότερη παρουσίαση του θέματος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. |
Είναι επικίνδυνη η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ; ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ!
|
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
|
a new philosophy on artificial intelligence
|
The real reason to be afraid of artificial intelligence
|
To ομαδοσυνεργατικό έγγραφο για την τεχνητή νοημοσύνη ΥΠΕΡ - ΚΑΤΑ
|
Εκφυλιστικά φαινόμενα του αθλητισμού
|
Εκφυλιστικά φαινόμενα του αθλητισμού
|
Ο αδερφός μου
Μικρή ταινία του Θοδωρή Παπαδουλάκη για την ΟΡΓΗ και τη ΒΙΑ! |
Πώς να ελέγχουμε τον ελεύθερό μας χρόνο
|
There's more to life than being happy
|
What drives society's understanding of right and wrong?
|
Τηλεκπαίδευση
|
Τηλεκπαίδευση: ΥΠΕΡ - ΚΑΤΑ |
Τηλεκπαίδευση: αγώνας λόγων στο tricider!
|
Προτάσεις για την ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
Αντιπολεμική λογοτεχνία |
Προτάσεις για αποτελεσματική διδασκαλία διά ζώσης και εξ αποστάσεως |
Τμήματα αλφαβητικά ή σύμφωνα με τις επιδόσεις των μαθητών; |
Ναι ή όχι στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων; |
Η θανατική ποινή πρέπει να καταργηθεί; |
Η θανατική ποινή πρέπει να καταργηθεί; |
Η ομιλία του Stephen Fry για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα
|
BRING THEM BACK - Βίντεο από την καμπάνια για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα
|
ΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
|
ΤΑ ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ; ΓΙΑΤΙ;
|
Η Helena τραγουδάει για την επιστροφή των γλυπτών: bring them back!
|
BRING THEM BACK!
|
Parthenon Battle - National Geographic
|
ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΔΑΝΕΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΓΛΥΠΤΑ! ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ!
|
DEMOCRACY - A short introduction
|
What is democracy?
Πολύ ενδιαφέρουσα τοποθέτηση για την πλειοψηφική ψήφο. Δείτε το! |
Κίνδυνοι δημοκρατίας - συζήτηση στο tricider |
Βρετανικό Μουσείο (Ελγίνου Μάρμαρα) - Κική Δημουλά
Η ποιήτρια διαβάζει το ποίημά της για το μυστικό ειδύλλιο του θεού Διόνυσου από το αέτωμα του Παρθενώνα με την κλεμμένη Καρυάτιδα... τις νύχτες στην κρύα αίθουσα του Βρετανικού Μουσείου |
Οι μαθητές πρέπει να χωρίζονται σε τμήματα με βάση τις επιδόσεις τους. |
Τι θα πει άνθρωπος με Α κεφαλαίο;
|
Τι φοβάται ο σύγχρονος άνθρωπος
|
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ |