Γενικοί Σύνδεσμοι
|
ΚΕΦ. 11ο - Γνωριμία με το Διαδίκτυο
|
#EU CodeWeek 2024-2025 - Hour Of Code
|
Προγραμματίζω το Angry Bird
Φκιάξε το δικό σου Angry Bird!
|
Η ώρα του κώδικα με το Star Wars
|
https://studio.code.org/flappy/1
Χρησιμοποίησε την τεχνική προγραμματισμού "σύρε και άφησε" και να δημιουργήσεις το δικό σου Flappy Bird παιχνίδι!
|
Η ώρα του κώδικα με το Minecraft
Χρησιμοποίησε μπλοκ κώδικα για να οδηγήσεις τον Στιβ ή τον Άλεξ σε μια περιπέτεια μέσα από αυτόν τον κόσμο του Minecraft.
|
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με το LightBot
|
Η ώρα του κώδικα με το gumball
|
Πάρτι Χορού
Προγραμματίστε ένα δικό σας Πάρτι Χορού για να το μοιραστείτε με τους φίλους σας!
|
What most schools don't teach Code org with greek subtitles
Video
|
Γράψτε Κώδικα με την Άννα και την Έλσα
Ας χρησιμοποιήσουμε τον κώδικα για να βρεθούμε μαζί με την Άννα και την Έλσα καθώς εξερευνούν τη μαγεία και την ομορφιά του πάγου. Θα δημιουργήσετε νιφάδες χιονιού και σχέδια όπως αυτά του πατινάζ και θα φτιάξετε υπέροχα χειμωνιάτικα τοπία!
|
Computer Science is Changing Everything
No matter what field you want to go into, Computer Science is changing that industry.
Ανεξάρτητα από το επάγγελμα που θα επιλέξεις, η Επιστήμη των Υπολογιστών επηρρεάζει και αλλάζει αυτόν τον επαγγελματικό τομέα!
Υπότιτλοι (Αγγλικά)
|
Προγραμματίζω-Ο αγρότης
|
Εισαγωγή στην Ώρα του Κώδικα
|
Data and Medicine
Video
|
The Hour of Code is here
Video
|
"Code Stars" - Short Film
|
Anybody Can Learn - 60 sec teaser
Video
|
ΤΝ για τους Ωκεανούς
Βοηθήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη να καθαρίσει τους ωκεανούς εκπαιδεύοντάς το να εντοπίζει σκουπίδια!
|
run marco
|
Robomind Academy
Μάθετε για τις βασικές ενέργειες ρομπότ, το looping, τις συνθήκες και την επίλυση προβλημάτων.
|
Προγραμματίζω-Ο αγρότης #2
|
Προγραμματίζω-Ο αγρότης #3
|
Λαβύρινθος
Μαθαίνω να προγραμματίζω-εντολές:
- προχωρώ μπροστά
- στρίβω δεξιά/αριστερά
- επανάληψη
|
Compute It
Ας αλλάξουμε ρόλους: αυτή τη φορά ΕΣΥ είσαι ο υπολογιστής! Διαβάστε και ερμηνεύστε τα προγράμματα για να βρείτε τη σωστή κατεύθυνση και να κερδίσετε τις προκλήσεις. Θα πρέπει να εστιάσετε και να χρησιμοποιήσετε τις διαισθητικές σας ικανότητες για να κατανοήσετε ορισμένες βασικές έννοιες του προγραμματισμού.
|
Παιχνίδια για τους προγραμματιστές του αύριο.
|
Προγραμματίζω το micro:bit
|
Μαθαίνουμε να προγραμματίζουμε με το online παιχνίδι Run Marco.
|
Προγραμματίζω το ρομποτάκι
|
RoboMind Academy
Το RoboMind Academy προσφέρει μαθήματα για την εκπαίδευση των δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης σας. Έχει τη δική του γλώσσα σεναρίου που επιτρέπει στους αρχάριους να μάθουν τα βασικά της επιστήμης των υπολογιστών προγραμματίζοντας ένα προσομοιωμένο εικονικό ρομπότ. Εκτός από την εισαγωγή κοινών τεχνικών προγραμματισμού, στοχεύει επίσης στην προσφορά γνώσεων στη ρομποτική και την τεχνητή νοημοσύνη.
|
Κεφ. 1ο- Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
|
Ενότητα 2: Το Λογισμικό του Υπολογιστή
|
Online Τεστ -Το λογισμικό του υπολογιστή
|
ON LINE ΤΕΣΤ ΣΤΟ "ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ"
|
Σταυρόλεξο-Λογισμικό
|
Online Τεστ -Το λογισμικό του υπολογιστή (ΙΙ)
|
Online Τεστ - Το λογισμικό του υπολογιστή (ΙΙ)
|
Online Test - ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ
|
Σταυρόλεξο στις κατηγορίες λογισμικού
|
Κατηγορίες λογισμικού
|
Λογισμικό του υπολογιστή - Προστασία λογισμικού και δεδομένων
Σύνθετη εφαρμογή που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με το λογισμικό του υπολογιστή και τις κατηγορίες του. Οι μαθητές μελετούν τα διάφορα είδη λογισμικού, αναγνωρίζουν τους τρόπους αξιοποίησής του και ενημερώνονται για τους κινδύνους που κρύβονται πίσω από τους ιούς των υπολογιστών.
|
Λογισμικό - Ταιριάξτε τα εικονίδια με τις εφαρμογές
|
Online Τεστ - Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας
|
Quiz για το Λογισμικό συστήματος
|
ΚΕΦ.5ο Λογισμικό του Υπολιστή-on line quizizz
|
Λογισμικό - Σύρε τις λέξεις στα σωστά κουτάκια και συμπλήρωσε τις προτάσεις
|
"CmapTools" download
|
Understanding Operating Systems 1.3 '
|
Tο Λογισμικό του Υπολογιστή
από την εκπαιδευτικό ΠΑΠΑΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΕ 86
|
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή- Συμπλήρωση κενών
|
Ασκήσεις Αυτοαξιολόγησης (Λογισμικό, Εργονομία, Ιοί)
από την Εκπαιδευτικό ΠΕ86 Καρόκη Ευγενία
|
https://lams.sch.gr/lams/tool/lanb11/learning/learner.do?toolSessionID=81080
|
Quizizz – Α Γυμνασίου – Κεφ. 5 Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
από τον εκαιδευτικό Αρχοντή Δημήτριο
|
Κουίζ-Λογισμικό
πηγή Papgalos
|
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
|
Εποχικές δραστηριότητες
|
Κεφ. 13ο - Άντληση Πληροφοριών από τον Παγκόσμιο Ιστό
|
Το Διαδίκτυο-Πως λειτουργεί η μηχανή αναζήτησης - 5'
Βίντεο από το code.org - Ελληνικοί υπότιτλοι
|
Κεφάλαιο 13: Άντληση Πληροφοριών από τον Παγκόσμιο Ιστό
|
Most Popular Search Engines 1994 - 2019
|
Google — 25 Years in Search: The Most Searched
|
ΚΕΦ. 2ο - Υλικό του υπολογιστή
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2-ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Παρουσίαση Prezi
|
Δρατηριότητα όπου οι μαθητές αναγνωρίζουν εικόνα μονάδας εισόδου- εξόδου με το σωστό όνομα. απο λογισμικό πληροφορικής
|
Σταυρόλεξο: Το Υλικό του Υπολογιστή
Διαδραστικό σταυρόλεξο που περιλαμβάνει τους βασικούς όρους σχετικά με το υλικό του υπολογιστή.
|
on-line ασκήσεις στο 2ο Κεφάλαιο
|
Η μητρική πλακέτα – Εκπαιδευτικό Video απο τον Ιστοχώρο του Φωτόδεντρου
|
Ο επεξεργαστής ή ΚΜΕ ή CPU -Εκπαιδευτικό Video απο τον Ιστοχώρο του Φωτόδεντρου
|
Quiz - Μνήμη και Αποθηκευτικά Μέσα
|
Ερωτήσεις αντιστοίχισης για τις κατηγορίες των Η/Υ
|
Πώς λειτουργούν τα νέα γυαλιά της Google και ποιά ζητήματα εγείρουν; (Βίντεο στο Youtube διάρκειας 2:09)
|
Οι περιφερειακές συσκευές εισόδου και εξόδου
|
3D Εκτύπωση (Βίντεο με ελληνικούς υπότιτλους διάρκειας 2:46 στο Υoutube)
|
Εξερεύνηση της μητρικής πλακέτας (δραστηριότητα από τον ιστοχώρο του Φωτόδεντρου)
|
Όταν ο υπολογιστής μας δεν λειτουργεί!
Διαδραστική προσομοίωση των ενεργειών ελέγχου της τροφοδοσίας με ρεύμα ενός υπολογιστή, ώστε να λειτουργεί κανονικά.
|
Παιχνίδι για τα μέσα αποθήκευσης (Scratch)
|
Κουίζ - Υλικό του υπολογιστή
|
Το υλικό του Υπολογιστή
Παρουσίαση
|
On line quiz-ΚΕΦ. 2ο Το ύλικο του υπολογιστή
quizziz από την Evgenia Markantoni
|
On line quiz- Μονάδες Εισόδου και Εξόδου
|
Εννοιολογικός Χάρτης - "Υλικό του Υπολογιστή"
Συμπληρώστε, με τη μέθοδο σέρνω και αφήνω (drag and drop), τον εννοιολογικό χάρτη.
|
Ασκήσεις αυτοαξιολόγησης
|
on line-Άσκησεις στο Υλικό του Υπολογιστή
από Α. Διλάλου
|
Μονάδες εισόδου/εξόδου
lams από την Α. Διλάλου
|
Επανάληψη Εσωτερικό Η/Υ
|
2.2 Αποθηκευτικά Μέσα
παρουσίαση και δραστηριότητες από την ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ
|
Κεφ. 3ο - Εργονομία
|
Η σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή
Διαδραστική προσομοίωση που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τις αρχές εργονομίας που καθορίζουν τη σωστή στάση του χρήστη μπροστά από τον υπολογιστή.
|
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ - On line test υτοαξιολόγησης
|
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ- ON LINE quizizz
|
joinmyquiz.com
|
Κεφ. 10ο - Επεξεργασία Κειμένου
|
Κεφ. 14ο - Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
|
Κεφ. 8ο - Πειρατεία Λογισμικού
|
Κεφ. 7ο-Προστασία λογισμικού – Ιοί
|
Κακόβουλο Λογισμικό
Ιοί, σκουλήκια και δούρειοι ίπποι
|
Ιοί Υπολογιστών και Απειλές
Video
|
10 πιο επικίνδυνοι ιοί στην ιστορία των υπολογιστών
Βίντεο
|
Κουίζ- Κεφάλαιο 7: Προστασία - Ιοί
|
ΚΕΦ. 4ο - Η Ιστορία της Πληροφορίας και της Πληροφορικής
|
Προγραμματίζοντας στο Scratch
|
Scratch - Ψάρια στο βυθό
|
Προσθήκη καρχαρία στο βυθό
|
Scratch Φύλλα εργασίας
από την εκπαιδευτικό Ευγενία Καρόκη
|
ΕΝΤΟΛΕΣ SCRATCH3 - On Line κουίζ αξιολόγησης
|
Τι είναι πρόγραμμα
Παρουσίαση από την εκπαιδευτικό Ευγενία Καρόκη
|