Μάθημα : Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
Κωδικός : G668247
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Python |
Εισαγωγή στην Python: Μεταβλητές, συναρτήσεις και βρόχοι
Σε αυτήν την εισαγωγή στον προγραμματισμό με Python για αρχάριους/ες, θα μάθεις πώς να χρησιμοποιείς μεταβλητές, βρόχους και συναρτήσεις για να δημιουργείς οπτικά και διαδραστικά έργα τέχνης, κινούμενα σχέδια, προσομοιώσεις, παιχνίδια και πολλά άλλα. |
Προγραμματίζω τη χελώνα στην Python
Μια οπτική εισαγωγή στον κώδικα χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Python και το Turtles.
|
Εκπαιδευτικός Ιστότοπος για την python |
Python-On line editor |
H Python με απλά λόγια - Αλέξανδρος Κοφτερός |
Tο κέλυφος του Thonny
Ας ξεφυλλίσουμε το βιβλίο για να δούμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κέλυφος του Thonny για να γράψουμε και να δοκιμάσουμε εντολές! |
ON LINE ασκήσεις με μεταβλητές |
Python -Απλή Δομή ΕΠΙΛΟΓΗΣ- video 8' |
Προγραμματίζοντας στο Scratch |
Κεφ. 1- Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό |
EuroCode Week-Hour of Code 2024-2025 |
ΚΕΦ. 2 - Προγραμματισμός στην Πράξη |
Η χελώνα στο λαβύρινθο --- Δραστηριότητα με το MicroWorlds Pro |
Η γλώσσα Logo
Παρουσίαση |
MicroWorlds Pro - Ελληνική Έκδοση
Τα γνωστά "χελωνάκια" |
https://snap.berkeley.edu/snap/snap.html |
CodeGuppy-JavaScript
Welcome to CodeGuppy – where kids 13+ and teens learn JavaScript coding through fun and easy to follow tutorials. Used by schools around the world! |
RoboMind Academy
Το RoboMind Academy προσφέρει μαθήματα για την εκπαίδευση των δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης σας. Έχει τη δική του γλώσσα σεναρίου που επιτρέπει στους αρχάριους να μάθουν τα βασικά της επιστήμης των υπολογιστών προγραμματίζοντας ένα προσομοιωμένο εικονικό ρομπότ. Εκτός από την εισαγωγή κοινών τεχνικών προγραμματισμού, στοχεύει επίσης στην προσφορά γνώσεων στη ρομποτική και την τεχνητή νοημοσύνη.
|
Μαθήματα με Videos για το Microworlds Pro
Μια σειρά μαθημάτων(video) που δημιούργησαν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής του 2ου Γυμνασίου Ευόσμου Γιάννης Δασκαλάκης και Δημήτρης Γαϊτανίδης για το Microworlds Pro |
Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.
διδακτικό σενάριο (aesop) |
Μεταβλητές
σε javascript |
HTML |
On-line τεστ αξιολόγησης |
Ασφάλεια και Εθισμός στο Διαδίκτυο |
Δημιουργικές προτάσεις |
ΑΙ-Τεχνητή Νοημοσύνη |
Η επίδραση της επιστήμης των υπολογιστών στη ζωή μας |
Arduino |