Μάθημα : Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
Κωδικός : G668247
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Python |
Εισαγωγή στην Python: Μεταβλητές, συναρτήσεις και βρόχοι
Σε αυτήν την εισαγωγή στον προγραμματισμό με Python για αρχάριους/ες, θα μάθεις πώς να χρησιμοποιείς μεταβλητές, βρόχους και συναρτήσεις για να δημιουργείς οπτικά και διαδραστικά έργα τέχνης, κινούμενα σχέδια, προσομοιώσεις, παιχνίδια και πολλά άλλα. |
Προγραμματίζω τη χελώνα στην Python
Μια οπτική εισαγωγή στον κώδικα χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Python και το Turtles.
|
Εκπαιδευτικός Ιστότοπος για την python |
Python-On line editor |
H Python με απλά λόγια - Αλέξανδρος Κοφτερός |
Tο κέλυφος του Thonny
Ας ξεφυλλίσουμε το βιβλίο για να δούμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κέλυφος του Thonny για να γράψουμε και να δοκιμάσουμε εντολές! |
ON LINE ασκήσεις με μεταβλητές |
Python -Απλή Δομή ΕΠΙΛΟΓΗΣ- video 8' |
Προγραμματίζοντας στο Scratch |
Κεφ. 1- Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό |
EuroCode Week-Hour of Code 2024-2025 |
Code Combat - Python
Μαθαίνω να προγραμματίζω μέσα από το παιχνίδι |
Μαθαίνω να προγραμματίζω παίζοντας με το Lightbot |
Πάρτι Χορού
Δημιουργήστε ένα δικό σας Πάρτι Χορού! |
Coding with Stephen Curry -1,26' -Video |
Minecraft: Υδάτινο Ταξίδι
Χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητά σας και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, για να εξερευνήσετε και να χτίσετε υποβρύχιους κόσμους με κώδικα. |
Γράψτε Κώδικα με την Άννα και την Έλσα
Code.org |
Angry Bird Code (φτιάξτε το δικό σας Angry Bird από την αρχή)
Προγραμματίζεις το AngryBird, χρησιμοποιώντας το Blockly, μια οπτική γλώσσα προγραμματισμού στην οποία μπορείς να μετακινείς πλακίδια για να γράψεις κώδικα. |
Προγραμματίζω το Flappy Bird
Χρησιμοποιώντας "χειριστές Γεγονότων", θα μάθουμε πως να προγραμματίζουμε τη δική μας έκδοση του FlappyBird! |
https://studio.code.org/s/course4
Οι μαθητές θα εμβαθύνουν σε θέματα προγραμματισμού και θα οδηγηθούν σε πιο ευέλικτες λύσεις σε πιο πολύπλοκα προβλήματα. Στο τέλος αυτού του μαθήματος οι μαθητές θα δημιουργήσουν διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια που μπορούν να μοιραστούν με οποιονδήποτε (Λαβύρινθος και μέλισσα) |
Click a Cookie- γλώσσα JavaScript
Click a Cookie, ένα πολύ προηγμένο παιχνίδι που μετράει πόσες φορές ο παίκτης κάνει κλικ σε μια εικόνα ενός cookie.
|
Μαθαίνω JavaScript |
ΚΕΦ. 2 - Προγραμματισμός στην Πράξη |
HTML |
On-line τεστ αξιολόγησης |
Ασφάλεια και Εθισμός στο Διαδίκτυο |
Δημιουργικές προτάσεις |
ΑΙ-Τεχνητή Νοημοσύνη |
Η επίδραση της επιστήμης των υπολογιστών στη ζωή μας |
Learn how computer science is saving lives through genetic sequencing and harnessing the power of data to fight disease.
Ένα ενδιαφέρον βίντεο για την επιστήμη των υπολογιστών σε συνδιασμό με την βιοιατρική. |
Arduino |