Μάθημα : Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
Κωδικός : G668247
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Python |
Εισαγωγή στην Python: Μεταβλητές, συναρτήσεις και βρόχοι
Σε αυτήν την εισαγωγή στον προγραμματισμό με Python για αρχάριους/ες, θα μάθεις πώς να χρησιμοποιείς μεταβλητές, βρόχους και συναρτήσεις για να δημιουργείς οπτικά και διαδραστικά έργα τέχνης, κινούμενα σχέδια, προσομοιώσεις, παιχνίδια και πολλά άλλα. |
Προγραμματίζω τη χελώνα στην Python
Μια οπτική εισαγωγή στον κώδικα χρησιμοποιώντας τη γλώσσα προγραμματισμού Python και το Turtles.
|
Εκπαιδευτικός Ιστότοπος για την python |
Python-On line editor |
H Python με απλά λόγια - Αλέξανδρος Κοφτερός |
Tο κέλυφος του Thonny
Ας ξεφυλλίσουμε το βιβλίο για να δούμε πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κέλυφος του Thonny για να γράψουμε και να δοκιμάσουμε εντολές! |
ON LINE ασκήσεις με μεταβλητές |
Python -Απλή Δομή ΕΠΙΛΟΓΗΣ- video 8' |
Προγραμματίζοντας στο Scratch |
Κεφ. 1- Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό |
Το πρόβλημα του βαρκάρη |
ΟΙ ΠΥΡΓΟΙ ΤΟΥ Hanoi
Ο Πύργος του Ανόι είναι ένα μαθηματικό γρίφος Το ζητούμενο σ' αυτό το puzzle είναι να μετακινηθεί ολόκληρη η στοίβα απο την αριστερή ράβδο στην τελευταία δεξιά, με τους εξής κανόνες :
|
Η Εξέλιξη του Προγραμματιστικού Περιβάλλοντος
Διαδραστική παρουσίαση που περιλαμβάνει εικόνες από γνωστά προγραμματιστικά περιβάλλοντα και έχει ως στόχο να αναδείξει την εξέλιξη τους στο πέρασμα του χρόνου. |
Διαγράμματα ροής και αλγόριθμοι |
Διαδικασία ανάπτυξης προγράμματος |
Ο κύκλος ζωής ενός προγράμματος |
Πρόβλημα: Αντιμετάθεση του περιεχομένου δύο ποτηριών |
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Οι μαθητές πειραματίζονται και διερευνούν καθημερινά προβλήματα και σχεδιάζουν αλγορίθμους για την επίλυση τους. |
Χρησιμοποιώ Αλγορίθμους - Ιδιότητες Αλγορίθμων
Οι μαθητές δοκιμάζουν και ακολουθούν έτοιμους αλγόριθμους. Εντοπίζουν προβλήματα στην εκτέλεση των αλγορίθμων. Διερευνούν τις επιπτώσεις αλλαγών σε αλγορίθμους. Καταλήγουν στα χαρακτηριστικά (ιδιότητες) των αλγορίθμων. |
Τι είναι ένας αλγόριθμος? - David J. Malan |
On line Τέστ στην έννοια του αλγορίθμου |
Computer Science is Changing Everything
Βίντεο code.rg - 5' |
Why algorithms are called algorithms | BBC Ideas
video 3' |
εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον προγραμματισμό
On line παρουσίαση |
ΚΟΥΙΖ-Κεφάλαιο 1ο: Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον προγραμματισμό |
Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον προγραμματισμό.
Παρουσίαση σε Prezi του Κωνσταντινίδη Άγγελου
|
Αλγόριθμοι Κανάτες-Βαρκάρης |
QUIZ Γ' Γυμν.- Κεφ.1ο Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό |
On line Άσκηση Αυτοαξιολόγησης / Πρόβλημα-Αλγόριθμος-Προγραμματισμός
Από την Εκπαιδευτικό ΠΕ86 Καρόκη Ευγενία |
EuroCode Week-Hour of Code 2024-2025 |
Code Combat - Python
Μαθαίνω να προγραμματίζω μέσα από το παιχνίδι |
Μαθαίνω να προγραμματίζω παίζοντας με το Lightbot |
Πάρτι Χορού
Δημιουργήστε ένα δικό σας Πάρτι Χορού! |
Coding with Stephen Curry -1,26' -Video |
Minecraft: Υδάτινο Ταξίδι
Χρησιμοποιήστε τη δημιουργικότητά σας και τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, για να εξερευνήσετε και να χτίσετε υποβρύχιους κόσμους με κώδικα. |
Γράψτε Κώδικα με την Άννα και την Έλσα
Code.org |
Angry Bird Code (φτιάξτε το δικό σας Angry Bird από την αρχή)
Προγραμματίζεις το AngryBird, χρησιμοποιώντας το Blockly, μια οπτική γλώσσα προγραμματισμού στην οποία μπορείς να μετακινείς πλακίδια για να γράψεις κώδικα. |
Προγραμματίζω το Flappy Bird
Χρησιμοποιώντας "χειριστές Γεγονότων", θα μάθουμε πως να προγραμματίζουμε τη δική μας έκδοση του FlappyBird! |
https://studio.code.org/s/course4
Οι μαθητές θα εμβαθύνουν σε θέματα προγραμματισμού και θα οδηγηθούν σε πιο ευέλικτες λύσεις σε πιο πολύπλοκα προβλήματα. Στο τέλος αυτού του μαθήματος οι μαθητές θα δημιουργήσουν διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια που μπορούν να μοιραστούν με οποιονδήποτε (Λαβύρινθος και μέλισσα) |
Click a Cookie- γλώσσα JavaScript
Click a Cookie, ένα πολύ προηγμένο παιχνίδι που μετράει πόσες φορές ο παίκτης κάνει κλικ σε μια εικόνα ενός cookie.
|
Μαθαίνω JavaScript |
ΚΕΦ. 2 - Προγραμματισμός στην Πράξη |
HTML |
On-line τεστ αξιολόγησης |
Ασφάλεια και Εθισμός στο Διαδίκτυο |
Δημιουργικές προτάσεις |
ΑΙ-Τεχνητή Νοημοσύνη |
Η επίδραση της επιστήμης των υπολογιστών στη ζωή μας |
Arduino |