Μάθημα : Solve the Enigma of Source Evaluation
Κωδικός : 0501040180
ΦΑΣΗ ΙI. Το στάδιο του προγραμματισμού (2η διδακτική ώρα)
Δημιουργία αφίσας που παρουσιάζει ένα Checklist με οδηγίες αξιολόγησης πηγών (45 min) [Group activity]
Είναι όμως το CRAAP test το μόνο εργαλείο για την αξιολόγηση πηγών; Υπάρχουν κριτήρια ή ερωτήσεις που θα θέλαμε να συμπληρώσουμε; Μπορούμε να φτιάξουμε ένα χρηστικό Checklist με οδηγίες για την αξιολόγηση πηγών;
1. Οι μαθητές χωρίζονται σε 5 ομάδες και χρησιμοποιώντας ένα κοινόχρηστο Jamboard:
-
- συγκεντρώνουν τις ιδέες τους για τα κριτήρια που θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα checklist σε μορφή αφίσας για την αξιολόγηση των διαδικτυακών πηγών [15 min]
- αποφασίζουν τα κριτήρια της ρουμπρίκας αξιολόγησης της αφίσας [15 min]
2. Δημιουργία κενής (αρχικά) συνεργατικής αφίσας στο
-
- Canva, ή στο
- Google Slides
και διαμοιρασμού της στα μέλη της ομάδας με δικαιώματα editing ώστε να είναι έτοιμες οι ομάδες να δουλέψουν τις αφίσες από το σπίτι [10 min]