Μάθημα : Ανεστραμμένη διδασκαλία

Κωδικός : 0501040181

0501040181  -  ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΓΙΑΚΟΥ

Ενότητες - In class: Students apply key concepts with feedback

In class: Students apply key concepts with feedback

Έχει έρθει η ώρα της 1ης διά ζώσης συνάντησης και ο εκπαιδευτής κάνει ανασκόπηση της προόδου σας κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του υλικού στο σπίτι, αξιοποιώντας τα δεδομένα που έχει συγκεντρώσει το εργαλείο που χρησιμοποίησε για τη δημιουργία του διαδραστικού βίντεο και απαντά σε απορίες.

Monitoring progress

 

Στη συνέχεια σας χωρίζει σε 7 ομάδες και σας ζητάει να εφαρμόσετε όσα μελετήσατε στο σπίτι υλοποιώντας μια ομαδική εργασία μέσα στην τάξη.

Small Group Activity by Dom Pates via Flikr is under CC-BY licence

 

Ομαδική εργασία:

Case study - Flip the classroom

Στη δραστηριότητα αυτή καλείστε να εργαστείτε σε ομάδες.

Σκοπός της δραστηριότητας είναι να εφαρμόσετε αυτά που μάθατε τροποποιώντας το σχεδιασμό του σεναρίου που παρουσιάστηκε στο προηγούμενο μάθημα (Solve the enigma of source evaluation), αξιοποιώντας τις δυνατότητες της αντεστραμμένης διδασκαλίας. Κάθε ομάδα θα εργαστεί σε ένα jamboard για να τροποποιήσει το αρχικό σενάριο που δίνεται:

Κάθε ομάδα μπορεί στη συνέχεια να συζητήσει με την υπόλοιπη τάξη και να παρουσιάσει τη λύση της.

-------------------------

Προσοχή!

Σε κάποιες περιπτώσεις απλή αναδιάταξη των δραστηριοτήτων δεν είναι αρκετή, θα πρέπει να σκεφτείτε και τις αλλαγές που θα πρέπει να γίνουν στις μαθησιακές δραστηριότητες, ώστε να είναι πιο αποτελεσματικές για την αντεστραμμένη διδασκαλία.

Θυμηθείτε: 

  1. Αναγνωρίστε τα κομμάτια που αφορούν την παράδοση του μαθήματος και μεταφέρετέ τα εκτός τάξης. Ζητήστε από τους μαθητές να προετοιμαστούν από το σπίτι και βρείτε τρόπους να ελέγξετε κατά πόσο το έκαναν. Αξιολογήστε την κατανόησή τους ή/και ζητήστε τους να συμπληρώσουν μια μικρή εργασία αναστοχασμού.
  2. Αφιερώστε χρόνο στην τάξη εμπλέκοντας τους μαθητές σε δραστηριότητες εφαρμογής με ανατροφοδότηση. Συντονίστε τις ομάδες στις ομαδικές εργασίες και παρακολουθήστε τη συμμετοχή τους.
  3. Μετά την τάξη αναθέστε στους μαθητές κατάλληλες εργασίες αξιολόγησης ή/και επέκτασης της γνώσης τους.