Μάθημα : ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΤΥΠΟΣ 2024-2025
Κωδικός : 0501530685
ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 19.11.2024
Αγαπητά μου παιδιά!
Την περασμένη φορά μάθαμε πολλά για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να ελέγχουμε τις πηγές μας σχετικά με την αυθεντικότητά τους. Ας ασχοληθούμε σήμερα με:
- Εισαγωγή στην Επικαιρότητα και τη Δημιουργία Άρθρων Ειδήσεων
- Συζήτηση: Ξεκινάμε με μια σύντομη αναφορά σε πρόσφατα νέα από το σχολείο, τη γειτονιά ή τη χώρα. Φέρτε παραδείγματα για ειδήσεις που σας κέντρισαν το ενδιαφέρον.
- Δραστηριότητα: Κάθε ομάδα διαλέγει μία είδηση και γράφει έναν ελκυστικό τίτλο, μία σύντομη εισαγωγή (lead) και ένα κύριο κείμενο 3-4 προτάσεων. Εστιάζουμε στη σαφήνεια και τη σύντομη παρουσίαση.
- Οπτικοποίηση και Εικονογράφηση Άρθρων
- Συζήτηση: Μιλάμε για τη σημασία των εικόνων και των γραφικών σε ένα άρθρο. Ποια εικόνα ταιριάζει σε ένα ρεπορτάζ ή σε ένα άρθρο γνώμης;
- Δραστηριότητα: Κάθε ομάδα βρίσκει μία κατάλληλη εικόνα για το άρθρο που έγραψε και τη συνοδεύει με λεζάντα.
- Δημιουργία Μικρού Ρεπορτάζ: "Μία Μέρα στο Σχολείο"
- Δραστηριότητα: Οι ομάδες παίρνουν συνέντευξη από συμμαθητές, καθηγητές ή άλλο προσωπικό του σχολείου. Προετοιμάζουν 3-4 ερωτήσεις και καταγράφουν σύντομες απαντήσεις.
- Εξασκηθείτε!
4. Αξιολόγηση και Σχέδιο για την Επόμενη Φορά
-
- Κλείνουμε με μια ανασκόπηση των δραστηριοτήτων:
- Τι έμαθε κάθε ομάδα σήμερα;
- Ποιο κομμάτι βρήκαν πιο ενδιαφέρον;
- Σχεδιάζουμε το επόμενο βήμα: Πώς μπορούμε να ολοκληρώσουμε τα άρθρα και να τα παρουσιάσουμε με επαγγελματικό τρόπο;
- Κλείνουμε με μια ανασκόπηση των δραστηριοτήτων: