Μάθημα : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 0501715528
-
Θεματικές Ενότητες
-
01. Α 1.1 Εισαγωγή στους φυσικούς αριθμούς
-
02. Α 1.2 Πρόσθεση-Αφαίρεση-Πολλαπλασιασμός φυσικών αριθμών
-
03. Α 1.3 Δυνάμεις φυσικών αριθμών
-
04. Α 1.4 Ευκλείδεια διαίρεση-Διαιρετότητα
-
05. Α 1.5 Χαρακτήρες διαιρετότητας-ΕΚΠ-ΜΚΔ-Ανάλυση φυσικού αριθμού σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
-
06. Α 2.1 Η έννοια του κλάσματος
-
07. Α 2.2 Ισοδύναμα κλάσματα
-
08. Α 2.3 Σύγκριση κλασμάτων
-
09. Α 2.4 Πρόσθεση-Αφαίρεση κλασμάτων
-
10. Α 2.5 Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
-
11. Α 2.6 Διαίρεση κλασμάτων
-
12. Επαναληπτικές ασκήσεις στα κλάσματα
-
13. Α 3.1 Δεκαδικά κλάσματα-Δεκαδικοί αριθμοί-Στρογγυλοποίηση
-
14. Α 3.5 Μονάδες μέτρησης
-
15. Α 5.1 Ποσοστά
-
16. Α 5.2 Προβλήματα με ποσοστά
-
17. Α 4.1 Εξισώσεις
-
18. Α 7.1 Θετικοί-Αρνητικοί αριθμοί
-
19. Απόλυτη τιμή-Αντίθετοι αριθμοί
-
20. Α 7.3 Πρόσθεση ρητών
-
21. Α 7.4 Αφαίρεση ρητών
-
22. Α 7.5 Πολλαπλασιασμός ρητών
-
23. Α 7.6 Διαίρεση ρητών
-
25. Β 1.1 Βασικές αρχικές έννοιες
-
26. Β 1.2 Γωνία-Γραμμή-Επίπεδα σχήματα
-
27. Β 1.3 Εισαγωγή στα ευθύγραμμα τμήματα
-
28. Β 1.4 Πρόσθεση-Αφαίρεση ευθυγράμμων τμημάτων
-
29. Β 1.5 Μέτρηση, σύγκριση, ισότητα-Διχοτόμος γωνίας
-
30. Β 1.6 Είδη γωνιών-Κάθετες ευθείες
-
31. Β 1.7 Εφεξής-Διαδοχικές γωνίες-Άθροισμα γωνιών
-
32. Β 1.8 Παραπληρωματικές-Συμπληρωματικές-Κατακορυφήν γωνίες
-
33. Β 1.9 Σχέσεις ευθειών στο επίπεδο
-
34. Β 1.10 Απόσταση σημείου από ευθεία-Απόσταση παράλληλων ευθειών
-
35. Β 1.11 Κύκλος και στοιχεία του
-
36. Β 1.12 Επίκεντρη γωνία - αντίστοιχο τόξο
-
37. Β 2.3 Μεσοκάθετος ευθυγράμμου τμήματος
-
38. Β 2.6 Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από τρίτη ευθεία
-
39. Θέματα εξετάσεων Ιουνίου (παλαιότερων ετών)
-
01. Α 1.1 Εισαγωγή στους φυσικούς αριθμούς
25. Β 1.1 Βασικές αρχικές έννοιες
Σκοπός
Ο σκοπός της ενότητας είναι οι μαθητές να επεξηγούν τις αρχικές βασικές έννοιες της γεωμετρίας.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- περιγράφουν και να διακρίνουν αρχικές έννοιες της γεωμετρίας όπως σημείο, ευθύγραμμο τμήμα κ.λ.π.
- εφαρμόζουν τους ορισμούς των κοινών γεωμετρικών εννοιών
- επιλέγουν σημεία του επιπέδου και να σχεδιάζουν βασικά αρχικά σχήματα
- συσχετίζουν την έννοια του επιπέδου με φράσεις που περιέχουν την λέξη επίπεδο με τη γεωμετρική ή την μεταφορική της σημασία