Μάθημα : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 0501715528
-
Θεματικές Ενότητες
-
01. Α 1.1 Εισαγωγή στους φυσικούς αριθμούς
-
02. Α 1.2 Πρόσθεση-Αφαίρεση-Πολλαπλασιασμός φυσικών αριθμών
-
03. Α 1.3 Δυνάμεις φυσικών αριθμών
-
04. Α 1.4 Ευκλείδεια διαίρεση-Διαιρετότητα
-
05. Α 1.5 Χαρακτήρες διαιρετότητας-ΕΚΠ-ΜΚΔ-Ανάλυση φυσικού αριθμού σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
-
06. Α 2.1 Η έννοια του κλάσματος
-
07. Α 2.2 Ισοδύναμα κλάσματα
-
08. Α 2.3 Σύγκριση κλασμάτων
-
09. Α 2.4 Πρόσθεση-Αφαίρεση κλασμάτων
-
10. Α 2.5 Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
-
11. Α 2.6 Διαίρεση κλασμάτων
-
12. Επαναληπτικές ασκήσεις στα κλάσματα
-
13. Α 3.1 Δεκαδικά κλάσματα-Δεκαδικοί αριθμοί-Στρογγυλοποίηση
-
14. Α 3.5 Μονάδες μέτρησης
-
15. Α 5.1 Ποσοστά
-
16. Α 5.2 Προβλήματα με ποσοστά
-
17. Α 4.1 Εξισώσεις
-
18. Α 7.1 Θετικοί-Αρνητικοί αριθμοί
-
19. Απόλυτη τιμή-Αντίθετοι αριθμοί
-
20. Α 7.3 Πρόσθεση ρητών
-
21. Α 7.4 Αφαίρεση ρητών
-
22. Α 7.5 Πολλαπλασιασμός ρητών
-
23. Α 7.6 Διαίρεση ρητών
-
25. Β 1.1 Βασικές αρχικές έννοιες
-
26. Β 1.2 Γωνία-Γραμμή-Επίπεδα σχήματα
-
27. Β 1.3 Εισαγωγή στα ευθύγραμμα τμήματα
-
28. Β 1.4 Πρόσθεση-Αφαίρεση ευθυγράμμων τμημάτων
-
29. Β 1.5 Μέτρηση, σύγκριση, ισότητα-Διχοτόμος γωνίας
-
30. Β 1.6 Είδη γωνιών-Κάθετες ευθείες
-
31. Β 1.7 Εφεξής-Διαδοχικές γωνίες-Άθροισμα γωνιών
-
32. Β 1.8 Παραπληρωματικές-Συμπληρωματικές-Κατακορυφήν γωνίες
-
33. Β 1.9 Σχέσεις ευθειών στο επίπεδο
-
34. Β 1.10 Απόσταση σημείου από ευθεία-Απόσταση παράλληλων ευθειών
-
35. Β 1.11 Κύκλος και στοιχεία του
-
36. Β 1.12 Επίκεντρη γωνία - αντίστοιχο τόξο
-
37. Β 2.3 Μεσοκάθετος ευθυγράμμου τμήματος
-
38. Β 2.6 Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από τρίτη ευθεία
-
39. Θέματα εξετάσεων Ιουνίου (παλαιότερων ετών)
-
01. Α 1.1 Εισαγωγή στους φυσικούς αριθμούς
30. Β 1.6 Είδη γωνιών-Κάθετες ευθείες
Σκοπός
Ο σκοπός της ενότητας είναι οι μαθητές να συσχετίζουν το μέτρο μιας γωνίας με την γεωμετρική της ονομασία και να σχεδιάζουν δύο κάθετες ευθείες.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- κωδικοποιούν το άνοιγμα μιας γωνίας με την αντίστοιχη ορολογία
- διακρίνουν την έννοια της καθετότητας με τις έννοιες οριζόντιο-κάθετο
- χρησιμοποιούν το ορθογώνιο τρίγωνο για να σχεδιάσουν κάθετες μεταξύ τους ευθείες
- χρησιμοποιούν με επιτυχία τα γεωμετρικά όργανα στις κατασκευές τους