Μάθημα : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 0501715528
-
Θεματικές Ενότητες
-
01. Α 1.1 Εισαγωγή στους φυσικούς αριθμούς
-
02. Α 1.2 Πρόσθεση-Αφαίρεση-Πολλαπλασιασμός φυσικών αριθμών
-
03. Α 1.3 Δυνάμεις φυσικών αριθμών
-
04. Α 1.4 Ευκλείδεια διαίρεση-Διαιρετότητα
-
05. Α 1.5 Χαρακτήρες διαιρετότητας-ΕΚΠ-ΜΚΔ-Ανάλυση φυσικού αριθμού σε γινόμενο πρώτων παραγόντων
-
06. Α 2.1 Η έννοια του κλάσματος
-
07. Α 2.2 Ισοδύναμα κλάσματα
-
08. Α 2.3 Σύγκριση κλασμάτων
-
09. Α 2.4 Πρόσθεση-Αφαίρεση κλασμάτων
-
10. Α 2.5 Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
-
11. Α 2.6 Διαίρεση κλασμάτων
-
12. Επαναληπτικές ασκήσεις στα κλάσματα
-
13. Α 3.1 Δεκαδικά κλάσματα-Δεκαδικοί αριθμοί-Στρογγυλοποίηση
-
14. Α 3.5 Μονάδες μέτρησης
-
15. Α 5.1 Ποσοστά
-
16. Α 5.2 Προβλήματα με ποσοστά
-
17. Α 4.1 Εξισώσεις
-
18. Α 7.1 Θετικοί-Αρνητικοί αριθμοί
-
19. Απόλυτη τιμή-Αντίθετοι αριθμοί
-
20. Α 7.3 Πρόσθεση ρητών
-
21. Α 7.4 Αφαίρεση ρητών
-
22. Α 7.5 Πολλαπλασιασμός ρητών
-
23. Α 7.6 Διαίρεση ρητών
-
25. Β 1.1 Βασικές αρχικές έννοιες
-
26. Β 1.2 Γωνία-Γραμμή-Επίπεδα σχήματα
-
27. Β 1.3 Εισαγωγή στα ευθύγραμμα τμήματα
-
28. Β 1.4 Πρόσθεση-Αφαίρεση ευθυγράμμων τμημάτων
-
29. Β 1.5 Μέτρηση, σύγκριση, ισότητα-Διχοτόμος γωνίας
-
30. Β 1.6 Είδη γωνιών-Κάθετες ευθείες
-
31. Β 1.7 Εφεξής-Διαδοχικές γωνίες-Άθροισμα γωνιών
-
32. Β 1.8 Παραπληρωματικές-Συμπληρωματικές-Κατακορυφήν γωνίες
-
33. Β 1.9 Σχέσεις ευθειών στο επίπεδο
-
34. Β 1.10 Απόσταση σημείου από ευθεία-Απόσταση παράλληλων ευθειών
-
35. Β 1.11 Κύκλος και στοιχεία του
-
36. Β 1.12 Επίκεντρη γωνία - αντίστοιχο τόξο
-
37. Β 2.3 Μεσοκάθετος ευθυγράμμου τμήματος
-
38. Β 2.6 Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από τρίτη ευθεία
-
39. Θέματα εξετάσεων Ιουνίου (παλαιότερων ετών)
-
01. Α 1.1 Εισαγωγή στους φυσικούς αριθμούς
18. Α 7.1 Θετικοί-Αρνητικοί αριθμοί
Σκοπός
Ο σκοπός της ενότητας είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν διαισθητικά και εμπειρικά την έννοια των αρνητικών αριθμών καθώς και την ανάγκη εισαγωγής τους στα μεγέθη που επιδέχονται αντίθεση.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- συσχετίζουν τους αρνητικούς αριθμούς με μεγέθη που βρίσκονται 'κάτω' από το μηδέν
- διακρίνουν τους θετικούς από τους αρνητικούς αριθμούς
- διακρίνουν τους ομόσημους και τους ετερόσημους αριθμούς
- επεξηγούν τη χρήση των αρνητικών αριθμών
- συνδυάζουν ένα σημείο του άξονα των αριθμών με την τετμημένη του