Μάθημα : Τεχνολογία Β΄γυμνασίου
Κωδικός : 0501758336
Αξιολόγηση Β' τετραμήνου
Το κλειδί μίας "καλής" διαφήμισης είναι το γεγονός ότι ένα προϊόν δεν είναι το ίδιο επιθυμητό από διαφορετικούς ανθρώπους. Η εταιρεία που θέλει να πουλήσει πρέπει να γνωρίζει τον αγοραστή στον οποίο απευθύνεται. Έτσι επιλέγει το κατάλληλο μήνυμα, τα χαρακτηριστικά της διαφήμισης και το μέσον προβολής του προϊόντος.
Θεωρείστε ότι εργάζεστε σε ένα διαφημιστικό γραφείο και θέλετε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση για ένα χυμό πορτοκάλι. Οι ομάδες στόχοι είναι:
- μία μητέρα με μικρό παιδί
- ένας έφηβος
- τέσσερις νέοι
- ένας σκληρά εργαζόμενος άντρας
- ένας συνταξιούχος
Γράψτε ένα διαφημιστικό μήνυμα για κάθε ομάδα – στόχο.
Να λάβετε υπόψη σας ότι:
- Για τη μητέρα μεγαλύτερη σημασία έχει η υγεία του παιδιού της,
- Για τον έφηβο η εμφάνισή του,
- Οι νέοι ενδιαφέρονται για την εμφάνιση, την παρέα, τις σχέσεις,
- Ο εργαζόμενος χρειάζεται ενέργεια και
- Ο συνταξιούχος επιθυμεί να παραμείνει υγιής όσον τον δυνατόν περισσότερο.