Μάθημα : Α3 Γυμνασίου - Πληροφορική ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ.
Κωδικός : 0540842562
-
Θεματικές Ενότητες
-
12-27 Μαϊου (Προγραμματισμός σε Scratch)
-
5 - 11 Μαϊου Τεχνητή νοημοσύνη
-
7-13 Απριλίου και Πάσχα - Είδη ρομπότ
-
14η-15η εβδομάδα (24 Φεβρουαρίου - 16 Μαρτίου)
-
13η εβδομάδα (17-23 Φεβρουαρίου)
-
12η εβδομάδα (10-16 Φεβρουαρίου)
-
11η εβδομάδα (27 Ιανουαρίου - 2 Φεβρουαρίου)
-
Επαναληπτικό διαγώνισμα 20-1-2025
-
10η εβδομάδα (9-15 Δεκεμβρίου)
-
9η εβδομάδα (2-8 Δεκεμβρίου)
-
8η εβδομάδα (18-24 Νοεμβρίου)
-
7η-8η εβδομάδα (4-17 Νοεμβρίου)
-
6η εβδομάδα (28 Οκτωβρίου- 3 Νοεμβρίου)
-
5η εβδομάδα (21-27 Οκτωβρίου)
-
4η εβδομάδα (14-20 Οκτωβρίου)
-
3η εβδομάδα (7-13 Οκτωβρίου)
-
2η εβδομάδα (30/9-6/10)
-
1η Εβδομάδα (23-29 Σεπτεμβρίου)
-
12-27 Μαϊου (Προγραμματισμός σε Scratch)
2η εβδομάδα (30/9-6/10)
Τί ονομάζουμε επίλυση προβλήματος;
Η διαδικασία μέσω της οποίας βρίσκουμε το ζητούμενο ονομάζεται επίλυση προβλήματος.
Πως λύνουμε ένα σύνθετο πρόβλημα;
Για να μπορέσουμε να επιλύσουμε ένα σύνθετο πρόβλημα, πρέπει να το αναλύσουμε σε απλούστερα προβλήματα.
Για παράδειγμα, η οργάνωση μίας σχολικής εκδρομής είναι ένα σύνθετο
πρόβλημα. Για να το λύσουμε πρέπει να το χωρίσουμε σε μια σειρά από
απλούστερα προβλήματα, δηλαδή να απαντήσουμε μια σειρά από πιο απλές
ερωτήσεις;
1. Πού θα πάμε;
2. Πότε θα πάμε;
3. Πώς θα πάμε;
4. Πόσο θα πληρώσουμε;
5. Πόσα παιδιά θα έρθουν;
Αυτή η τακτική στην επιστήμη της Πληροφορικής ονομάζεται «Διαίρει και βασίλευε».
Τί είναι Αλγόριθμος;
Οι οδηγίες που δίνουμε με λογική σειρά, ώστε να λύσουμε ένα πρόβλημα, συνθέτουν έναν Αλγόριθμο.
Για παράδειγμα, μια συνταγή μαγειρικής είναι ένας αλγόριθμος.