Μάθημα : ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κωδικός : 0550009531
-
Θεματικές Ενότητες
-
Αξιολόγηση - Βαθμολογικές κλίμακες
-
1η ΕΝΟΤΗΤΑ: Αυτοαξιολογώ και ενισχύω τη φυσική μου κατάσταση/δραστηριότητα
-
2η ΕΝΟΤΗΤΑ:Ας γίνουμε λοιπόν σχεδιαστές!
-
3η ΕΝΟΤΗΤΑ:"1-2-3, ΣΕΡΒΙΣ"
-
Καθορίζω στόχους μάθησης και παρακολουθώ την επίτευξή τους
-
Περπατάω και μετράω... και με τον ΔΜΣ μου συζητάω!
-
Ζητείται επειγόντως βοήθεια
-
"0ργανώνουμε και συμμετέχουμε στο πρωτάθλημα πινγκ-πονγκ της τάξης μου"
-
"Ας γίνουμε ρακετιστές"
-
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
-
Αξιολόγηση - Βαθμολογικές κλίμακες
Ζητείται επειγόντως βοήθεια
Πρώτες βοήθειες είναι οι άμεσες/αρχικές ενέργειες φροντίδας που μπορεί να παράσχει κάποιος παρευρισκόμενος σε άτομο που το έχει ανάγκη έως ότου υπάρξει εξειδικευμένη ιατρική βοήθεια.Η σημασία των πρώτων βοηθειών είναι ζωτική καθώς υπάρχουν φορές που μπορεί η παροχή τους να είναι καθοριστική για τη ζωή του πάσχοντα, ιδιαίτερα σε απειλητικές για τη ζωή καταστάσεις(π.χ. καρδιακή ανακοπή).Πρόσφατες μελέτες παγκοσμίως έχουν δείξει ότι η εκμάθηση από μαθητές/τριες παροχής πρώτων βοηθειών και συγκεκριμένα ΚΑΡΠΑ(καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης), ιδιαίτερα όταν αυτή συνδυάζεται με την εκμάθηση χρήσης αυτοματοποιημένου εξωτερικού απινιδωτή(ΑΕΑ), μπορεί να έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στην παροχή άμεσης φροντίδας/βοήθειας και στην επιβίωση ατόμων σε υψηλό κίνδυνο(που έχουν υποστεί αιφνίδια ανακοπή μακριά από νοσοκομείο). Τα δεδομένα αυτά υπογραμμίζουν την ανάγκη εκμάθησης αυτών των διαδικασιών και απόκτησης αυτών των δεξιοτήτων από τους μαθητές του λυκείου σε επαρκή βαθμό, καθώς η πολύτιμη γνώση τους μπορεί να φανεί χρήσιμη δια βίου.
οι μαθητές θα μπορούν:
- να ανταποκριθούν επιτυχώς ως παρευρισκόμενοι σε έκτατες, απειλητικές για τη ζωή καταστάσεις
- να αποκτήσουν θετικές στάσεις απέναντι στην παροχή πρώτων βοηθειών ώστε να εμπλακούν αργότερα και σε επαναλαμβανόμενη εκπαίδευση ή/και σε σώματα εθελοντών.
Ακολούθησε την γραμμή μάθησης και πραγματοποίησε τις δραστηριότηττες με τη σειρά που παρουσιάζονται.
1. Μελέτησε το υλικό της 1 Φάσης,όργανα-κυκλοφορία αίματος, εκτέλεσε τις δραστηριότητες,παρακολούθησετο βίντεο, πραγματοποίησε το διαδραστικό βίντεο για να κατανοήσεις την κυκλοφορία του αίματος στην καρδιά.
κυκλοφορία του αίματος στην καρδιά
Μελέτησε το υλικό κυρίως της 1 φάσης-ενότητας εκτέλεσε τις δραστηριότητες, παρακολούθησε το βίντεο και μετά εκτέλεσε το διαδραστικό βίντεο για να ενημερωθείς για την κυκλοφορία του αίματος στην καρδιά.
2. Μελέτησε το υλικό που υπάρχει στον παρακάτω σύνδεσμο, κυρίως τις ενότητες 5και 6 (σελ.5-17).
3.Παρακολούθησε τα βίντεο που ακολουθούν, στους ακόλουθους συνδέσμους.
4.Πραγματοποίησε την άσκηση που ακολουθεί.
Απάντησε στις ερωτήσεις για να ελέγξεις τις γνώσεις σου για τη χρήση εξωτερικού απινιδωτή.
5.Παίξε τα διαδραστικά βίντεο, στον σύνδεσμο που ακολουθεί, και προσπάθησε να σώσεις τον Harry,τον Jake, τον Peter!
6.Ολοκλήρωσε το μάθημα απαντώντας στο παρακάτω ερωτηματολόγιο.