Μάθημα : ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κωδικός : 0550009531
-
Θεματικές Ενότητες
-
Αξιολόγηση - Βαθμολογικές κλίμακες
-
1η ΕΝΟΤΗΤΑ: Αυτοαξιολογώ και ενισχύω τη φυσική μου κατάσταση/δραστηριότητα
-
2η ΕΝΟΤΗΤΑ:Ας γίνουμε λοιπόν σχεδιαστές!
-
3η ΕΝΟΤΗΤΑ:"1-2-3, ΣΕΡΒΙΣ"
-
Καθορίζω στόχους μάθησης και παρακολουθώ την επίτευξή τους
-
Περπατάω και μετράω... και με τον ΔΜΣ μου συζητάω!
-
Ζητείται επειγόντως βοήθεια
-
"0ργανώνουμε και συμμετέχουμε στο πρωτάθλημα πινγκ-πονγκ της τάξης μου"
-
"Ας γίνουμε ρακετιστές"
-
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
-
Αξιολόγηση - Βαθμολογικές κλίμακες
"Ας γίνουμε ρακετιστές"
Τα αθλήματα ρακέτας θεωρούνται μια άριστη επιλογή δραστηριότητας για δια βίου άσκηση για υγεία.Στα σπορ ρακέτας συγκαταλέγονται η αντισφαίρηση, η αντιπτέριση, η επιτραπέζια αντισφαίριση, η τοιχοσφαίριση,η ξυλορακέτα και η ρακέτα δρόμου.
Η ρακέτα δρόμου είναι ένα ιδανικό παιχνίδι για όλους, όπου μπορούν να παίξουν αγόρια με κορίτσια,νέοι με ηλικιωμένους,αρχάριοι με προχωρημένους.
Το παιχνίδι λήγει στα 3 νικηφόρα σετ των 11 πόντων.Όταν παίζεται σε αντίπαλες ομάδες , η ομάδα που θα πάρει το μεγαλύτερο ράλι/τις περισσότερες συνεχόμενες πάσες, σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κερδίζει την πρόκληση.
οι μαθητές θα γνωρίζουν:
- να χρησιμοποιούν ικανοποιητικά γνώσεις και δεξιότητες σε 1 ή περισσότερες αθλητικές δραστηριότητες
Πρακολούθησε το βίντεο για να δείς πως παίζεται το παιχνίδι καθώς και παραλλαγές του.