Μάθημα : ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Κωδικός : 0551004264

0551004264  -  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΛΑΣ

Ενότητες - 5. ΤΕΣΤ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

5. ΤΕΣΤ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

  • Περιγράφεται ένας απλός τρόπος να μετρήσουμε το επίπεδο της φυσικής μας κατάστασης, αφού πρώτα γνωρίσουμε πως μπορούμε να μετράμε τους καρδιακούς μας παλμούς. Επίσης προτείνεται, πως θα οργανώσουμε τη φυσική μας δραστηριότητα και πως θα θέτουμε στόχους βελτίωσης.  Test αξιολόγησης Φ.Κ
  • Δες την σωστή εκτέλεση του ανεβάσματος σε σκαλοπάτι, box, πάγκο..40 cm
  • ΖΩΝΗ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ


αεροβια ικανοτηταΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ανοιχτή δραστηριότητα με θέμα τη ζώνη αερόβιας εξάσκησης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να αναπτύξουν οι μαθητές την ικανότητα σχεδιασμού ενός προγράμματος εξάσκησης, για την προαγωγή της διά βίου άσκησης και της υγείας. Πιο συγκεκριμένα, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές, αξιοποιώντας γραφικές αναπαραστάσεις, να εξασκηθούν στον καθορισμό της ζώνης αερόβιας και αναερόβιας εξάσκησης ενός ατόμου, με βάση τους καρδιακούς του παλμούς, την ηλικία και το επίπεδο γύμνασής του. 

Ανοίξτε τη ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ εδώ

 

  • Αξιολογώ τη φυσική μου κατάσταση 

Γενική περιγραφή περιεχομένου: Το παρόν διδακτικό σενάριο καλύπτει 3 διδακτικές 3 φάσεις. Η 1η φάση αφορά την οικοδόμηση γνώσεων σχετικών με τη φυσική κατάσταση και τα δομικά της στοιχεία και τον τρόπο διεξαγωγής των δοκιμασιών μέτρησης. Στη 2η φάση διεξάγονται οι δοκιμασίες μέτρησης ενώ στην 3η φάση αξιολογείται η φυσική κατάσταση κάθε μαθητή/τριας και εξάγονται συμπεράσματα.  Αesop.σενάριο ΕΔΩ