Μάθημα : Άλγεβρα Β Λυκείου τμήμα Β4
Κωδικός : 0551935327
-
Θεματικές Ενότητες
-
Επανάληψη Α Λυκείου
-
Γραμμικά συστήματα
-
Μονοτονία συναρτήσεων, ακρότατα, άρτιες περιττές συναρτήσεις και ιδιότητές τους
-
Οριζόντια και κατακόρυφη μετατόπιση συναρτήσεων
-
Τριγωνομετρια τριγωνομετρικός κύκλος
16/11/24 -
Βασικές τριγωνομετρικές ταυτότητες
-
Τριγωνομετρικές συναρτήσεις
-
Διαίρεση πολυωνύμων και σχήμα Horner
-
Εκθετικές και Λογαριθμικές συναρτήσεις- Λογάριθμοι
-
Επανάληψη Α Λυκείου
Τριγωνομετρικές συναρτήσεις
Στην ενότητα αυτή θα ασχοληθούμε με τις τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις είναι περιοδικές συναρτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι έχουν μια περίοδο. Θα μελετήσουμε την περίοδό τους αλλά και τη γραφική τους παράσταση ώστε να βρούμε τα ακρότατα αλλά και την μονοτονία τους.
Διδακτικοί στόχοι
Γνωστικοί στόχοι:
Να γνωρίζουν να σχηματίζουν τις γραφικές παραστάσεις ημιτόνων και συνημιτόνων συνδέοντάς τις με τους τριγωνομετρικό κύκλο.
Να γνωρίζουν τα σημεία τομής των τριγωνομετρικών συναρτήσεων(ημίτονο-συνημίτονο) με άλλες συναρτήσεις .
Να μάθουν να βρίσκουν ακρότατα και μονοτονία των τριγωνομετρικών συναρτήσεων (ημίτονο συνημίτονο)
Να γνωρίζουν να βρίσκουν τη περίοδο των τριγωνομετρικών συναρτήσεων της μορφής f(x)=αημ(βx)+γ και g(x)=α συν(βx)+γ για διάφορες τιμές των παραμέτρων α,β,γ.
Να κατανοήσουν τις συναρτήσεις ώστε να μπορούν να τα εφαρμόσουν σε ασκήσεις αλλά και σε επίλυση προβλημάτων άλλων επιστημών όπως Φυσική (ταλαντώσεις) καθώς και στη καθημερινή τους ζωή.
Να εξασκηθούν με τη χρήση λογισμικού όπως (GeoGebra) και να μπορούν να το χρησιμοποιούν στο να μαθαίνουν αλλά και στην επίλυση προβλημάτων με τριγωνομετρικές συναρτήσεις.
Να μπορούν να ενσωματώσουν τις τριγωνομετρικές συναρτήσεις με άλλα κομμάτια της ύλης όπως τις τριγωνομετρικές ταυτότητες και τις ταυτότητες για να επιλύουν προβλήματα.
Στάσεις- συμπεριφορές, συμμετοχή μαθητών (συναισθηματικά ,ψυχοκινητικά)
Οι ομαδικές εργασίες θα βοηθήσει τους μαθητές να λειτουργούν σαν μέρος μιας ομάδας. Αυτό συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση των μαθητών.