Μάθημα : Πληροφορική Α΄Γυμνασίου
Κωδικός : 4620010198
-
Θεματικές Ενότητες
-
Σχολικό βιβλίο
-
Η ώρα του Κώδικα
-
εργαστηριακή δραστηριότητα
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1-Βασικές έννοιες
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2- Το υλικό του υπολογιστή
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 -Εργονομία
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 -Γνωριμία με το υλικό του υπολογιστή
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6- Το γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7, 8-Προστασία από Ιούς & Πειρατεία Λογισμικού
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9-Ζωγραφική
-
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10-Επεξεργασία Κειμένου
-
ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
-
Σχολικό βιβλίο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6- Το γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας
Κάθε φορά που ανοίγουμε τον υπολογιστή, το Λειτουργικό Σύστημα φορτώνεται στη μνήμη του. Η ενέργεια αυτή είναι απαραίτητη, ώστε να μπορούμε να δίνουμε εντολές στον υπολογιστή και αυτός να τις εκτελεί.
- Πόσο εύκολο είναι να δίνουμε εντολές στον υπολογιστή;
- Ποιες συσκευές εισόδου μας επιτρέπουν να δίνουμε εντολές;
- Πώς μπορούμε να «ανοίξουμε» ένα πρόγραμμα;
- Τι εννοούμε, όταν λέμε ότι ένα πρόγραμμα εμφανίζεται στην οθόνη μέσα σε ένα «παράθυρο»;
- Σε τι μας διευκολύνει η επιφάνεια εργασίας που παρουσιάζεται στην οθόνη μόλις ανοίξουμε τον υπολογιστή μας;
Στο Κεφάλαιο αυτό θα γνωρίσουμε περισσότερα για το περιβάλλον επικοινωνίας μεταξύ του υπολογιστή και του χρήστη, που μας παρέχει το Λειτουργικό Σύστημα.