Μάθημα : Β2 - ΓΛΩΣΣΑ
Κωδικός : 9050238282
-
Θεματικές Ενότητες
-
ENOTHTA 5 - ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ;
-
ENOTHTA 6 - ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ;
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 7 - ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ;
-
ENOTHTA 10 - ΠΡΟΣΟΧΗ! Τι λέει εκεί;
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 11 - ΤΙ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;
-
ENOTHTA 12 - ΠΟΠΟ! ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ!
-
ΜΑΘΗΜΑ 12/3/2021
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 13 - ΜΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
-
ΜΑΘΗΜΑ 23/3/2021
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 14 - Με προσκαλούν και προσκαλώ
-
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ( 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ)
-
ΜΑΘΗΜΑ 9/4/2021
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 15 - ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΩ
-
ΜΑΘΗΜΑ 16/4/2021
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 21 - Χρήσιμες οδηγίες
-
ENOTHTA 5 - ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ;
ΕΝΟΤΗΤΑ 11 - ΤΙ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;
ΜΑΘΗΜΑ 17/2/2021: Β.Μ. ΣΕΛ. 24-26
Εργασίες για το σπίτι:
- Αντιγραφή (Χ2) - Ορθογραφία: 'Οποιος βιάζεται σκοντάφτει.
άβολος, βαγόνι, ζαβολιά, ιατρείο, λαβράκι, όαση, παγάκι, φαγητό
- Τ.Ε. : ασκ. 1, 2, 4 (σελ. 65- 66)
* Για την άσκηση 3 θα χρειαστείτε το Εικονογραφημένο Λεξικό που δεν έχετε!!!
Για αυτόν το λόγο σας το έχω βάλει στις Συνδέσεις Διαδικτύου . *
ΜΑΘΗΜΑ 18/2/2021: Β.Μ. (β΄ τεύχος) : σελ. 26, 28 , 29
Εργασίες για το σπίτι: (ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ)
- Φυλλάδιο : Τι βιβλίο είναι αυτό; (1)
- Ανάγνωση : Οι τηγανίτες της Σουαζίκ ( δεύτερη άσκηση φυλλαδίου)
- Αντιγραφή (Χ3) - Ορθογραφία : Άνθρωπος αγράμματος, ξύλο απελέκητο.
ΜΑΘΗΜΑ 19/02/2021:
Εργασίες για το σπίτι: (ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ)
- Φυλλάδιο : Παίζω με το λεξικό μου.
ΜΑΘΗΜΑ 22/2/2021: Β.Μ. σελ. 30 (6)
Εργασίες για το σπίτι:
- Ανάγνωση : βιβλίο Μελέτης Περιβάλλοντος : σελ. 68
- Αντιγραφή (Χ3) - Ορθογραφία : Η πρώτη λέξη του λεξικού μου είναι άβολος.
- Τ.Ε. (α΄τεύχος) : ασκ. 6,7,8 (σελ. 67-68)
* Όλες οι λέξεις της άσκησης 6 υπάρχουν στο Εικονογραφημένο Λεξικό . *
ΜΑΘΗΜΑ 23/2/2021: Β.Μ. σελ. 32-33
Εργασίες για το σπίτι:
- Ανάγνωση: σελ. 32
- Αντιγραφή (Χ3) - Ορθογραφία: Το πρώτο βιβλίο κάθε έθνους είναι το λεξικό της γλώσσας του.
- Μελετώ το φυλλάδιο Κύρια - Κοινά Ουσιαστικά και μαθαίνω.
- Φυλλάδιο: Τι βιβλίο είναι αυτό; (α)
ΜΑΘΗΜΑ 24/2/2021 : Κείμενο «Αιγαίο Πέλαγος»
Εργασίες για το σπίτι:
- Ανάγνωση : Κείμενο : «Αιγαίο Πέλαγος»
- Αντιγραφή (Χ3) - Ορθογραφία : Η Κατερίνα και ο Νικόλας έκαμαν διακοπές στο νησί τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.
- Τ.Ε. (α΄τεύχος) : ασκ. 12, 13 (σελ. 70)
ΜΑΘΗΜΑ 25/2/2021: συνέχεια από χθες
Εργασίες για το σπίτι: *ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ*
- Ανάγνωση: το ίδιο κείμενο ( Αιγαίο Πέλαγος)
- Αντιγραφή (Χ3) - Ορθογραφία: Τα παιδιά έκαναν τον Αίολο και φούσκωναν τα πανιά.
- Στο ροζ τετράδιο αντιγράφω σωστά το παρακάτω κείμενο προσέχοντας να βάλω κεφαλαίο όπου υπάρχει κύριο όνομα.
- Τι παιχνίδι σκέφτηκαν τα παιδιά που τους θύμιζε τις διακοπές τους; Περιγράφω σε λίγες γραμμές στο ροζ μου τετράδιο.
ΜΑΘΗΜΑ 26/2/2021: ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΣΕΛ. 154
Εργασίες για το σπίτι (ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ) :
- Ανάγνωση : Το κείμενο στο ανθολόγιο (σελ. 154)
- Φυλλάδιο *Μπορείτε να αντιγράψετε τις ασκήσεις στο ροζ τετράδιο για να μην εκτυπώνετε*
ΜΑΘΗΜΑ 1/3/2021: Β.Μ. ΣΕΛ. 35 (11)
Εργασίες για το σπίτι: (ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ)
- Ανάγνωση: σελ. 35
- Αντιγραφή (Χ3) - Ορθογραφία: Μια μέρα , όμως, είδε στον ύπνο του ένα περίεργο όνειρο.
- Β.Μ. σελ. 34 (10)
- Φυλλάδιο: Εκφράσεις με τη λέξη καιρός
ΜΑΘΗΜΑ 2/3/2021 : Β.Μ. ΣΕΛ. 36 (12)
Εργασίες για το σπίτι : (ΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ)
- Ανάγνωση : κείμενο σελίδας 36
- Αντιγραφή (Χ2 ) - Ορθογραφία : Κάθε πρωί, για να πάω στο σχολείο, κοιτάζω δεξιά κι αριστερά και διασχίζω προσεκτικά τον δρόμο.
- Στο τετράδιό μου φτιάχνω την οικογένεια της λέξης δρόμος (π.χ. δρομάκι, χωματόδρομος, δρομολογώ .... )
- Φυλλάδιο : Βάζω τις λέξεις στα σπιτάκια.
ΜΑΘΗΜΑ 3/2/2021 : ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ (ΣΕΛ. 76)
Εργασίες για το σπίτι: ( ΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ)
- Ανάγνωση : όσο μπορείτε από το κείμενο
- Αντιγραφή ( Χ 3 ) - Ορθογραφία : - Από τα πέρατα του ωκεανού, απ' τη χώρα των πάγων.
- Διαβάζω τη Γραμματική ( Αρσενικά ουσιαστικά σε -ος ) και τη βάζω στο leitz Γραμματικής για να την έχω όταν χρειάζομαι να τη συμβουλευτώ.
- B.M. σελ. 37 (13) ( Συμπληρώνω τα πινακάκια)
ΜΑΘΗΜΑ 5/3/2021
Εργασίες για το σπίτι: (ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ)
- Στο τετράδιο Γραπτού Λόγου γράφω σε μία παράγραφο τι θα γινόταν αν το μήλο δεν πλησίαζε το πορτοκάλι.
- Στο ίδιο τετράδιο ζωγραφίζω δύο πορτοκάλια έτσι ώστε να φαίνονται τα συναισθήματα του πορτοκαλιού στην αρχή (στο πρώτο πορτοκάλι) και στο τέλος ( στο δεύτερο πορτοκάλι) σύμφωνα με την μουσική ιστορία που ακούσαμε.