Μάθημα : Τ.Π.Ε. (Α' & Β' ΤΑΞΗ)
Κωδικός : 9050395111
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α' & Β' Δημοτικού
-
Χρήσιμο Λογισμικό για εγκατάσταση
-
Ζωγραφική στο Διαδίκτυο
-
Computer Masti (Επίπεδο1) - Φύλλα εργασίας
-
Εξοικείωση με το ποντίκι
-
Προγραμματισμός - Ώρα Κώδικα
-
Πασχαλινές Δραστηριότητες
-
Δημιουργική διασκέδαση με εκπαιδευτικά παιχνίδια
-
Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες
-
Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
-
Cooltext – Δημιουργία λογότυπου (logo)
-
Δημιουργία ζωγραφιάς με το εργαλείο Autodraw της Google
-
Τάνγκραμ
-
Καλειδοσκόπιο
-
Η εξέλιξη των υπολογιστών
-
Κατασκεύασε ένα ρομπότ
-
Το ρομπότ που χορεύει - Roboboogie
-
Τρέξε Μάρκο - Run Marco
-
Εικονικές Περιηγήσεις σε Μουσεία
-
Ο συναρπαστικός κόσμος του μουσείου της Ακρόπολης
-
Τα Μαθηματικά είναι διασκέδαση
-
Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής
-
Ζωγραφική με ωραίες καμπύλες γραμμές - Beautiful Curves
-
Παίζοντας με tangram - Φωτόδεντρο
-
Η χταποδογατούλα - Myoctocat
-
Η βιβλιοθήκη με τα παραμύθια
-
Δημιουργία κόμικ - ToonyTool
-
Μουσικό εργαστήριο - Google Chrome Music Lab
-
Τα πειράματα του Peter Blascovich
-
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α' & Β' Δημοτικού
Προγραμματισμός - Ώρα Κώδικα
Η στενή επίβλεψη των γονέων αποτελεί αναγκαία και απαραίτητη συνθήκη για την ασφαλή πλοήγηση των παιδιών.
Η Ώρα του Κώδικα είναι ένα παγκόσμιο κίνημα που έχει προσεγγίσει εκατομμύρια μαθητές σε περισσότερες από 180 χώρες σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μια εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών και είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να εισάγει τους μαθητές στις βασικές αρχές του προγραμματισμού με έναν απλό και διασκεδαστικό τρόπο. Η εκμάθηση της κριτικής σκέψης μέσα από τον προγραμματισμό αποτελεί το πιο σημαντικό βήμα που μπορούν να κάνουν οι μαθητές για να προετοιμαστούν επαρκώς για την σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα.
Παζλ: Μάθε την μεταφορά και απόθεση
Λαβύρινθος: εντοπισμός σφαλμάτων
Λαβύρινθος: Ακολουθία - Προτεινόμενη Λύση
Λαβύρινθος: εντοπισμός σφαλμάτων - Προτεινόμενη Λύση
Μέλισσα: Ακολουθία - Προτεινόμενη Λύση
Η μέλισσα της ορθογραφίας (ΠΡΟΣΟΧΗ: Επειδή αυτή η δραστηριότητα δεν υποστηρίζει την ελληνική γλώσσα, βοηθήστε τη μέλισσα να βρει την αγγλική λέξη. Για παράδειγμα στην 1η σκηνή πρέπει να βρείτε τη λέξη EAST, δηλαδή ΑΝΑΤΟΛΗ. Σε κάθε σκηνή η λέξη που πρέπει να βρει η μέλισσα είναι αριστερά στην οθόνη κάτω από το πλαίσιο Βήμα.
Καλλιτέχνης: Ακολουθία - Προτεινόμενη Λύση
Καλλιτέχνης: Σχήματα - Προτεινόμενη Λύση
Η μέλισσα της ορθογραφίας - 1η Προτεινόμενη Λύση
Η μέλισσα της ορθογραφίας - 2η Προτεινόμενη Λύση (Με εντολές επανάληψης)
Λαβύρινθος: Επαναλήψεις - Προτεινόμενη Λύση
Μέλισσα: Επαναλήψεις - Προτεινόμενη Λύση