Μάθημα : Τ.Π.Ε. (Α' & Β' ΤΑΞΗ)
Κωδικός : 9050395111
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α' & Β' Δημοτικού
-
Χρήσιμο Λογισμικό για εγκατάσταση
-
Ζωγραφική στο Διαδίκτυο
-
Computer Masti (Επίπεδο1) - Φύλλα εργασίας
-
Εξοικείωση με το ποντίκι
-
Προγραμματισμός - Ώρα Κώδικα
-
Πασχαλινές Δραστηριότητες
-
Δημιουργική διασκέδαση με εκπαιδευτικά παιχνίδια
-
Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες
-
Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
-
Cooltext – Δημιουργία λογότυπου (logo)
-
Δημιουργία ζωγραφιάς με το εργαλείο Autodraw της Google
-
Τάνγκραμ
-
Καλειδοσκόπιο
-
Η εξέλιξη των υπολογιστών
-
Κατασκεύασε ένα ρομπότ
-
Το ρομπότ που χορεύει - Roboboogie
-
Τρέξε Μάρκο - Run Marco
-
Εικονικές Περιηγήσεις σε Μουσεία
-
Ο συναρπαστικός κόσμος του μουσείου της Ακρόπολης
-
Τα Μαθηματικά είναι διασκέδαση
-
Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής
-
Ζωγραφική με ωραίες καμπύλες γραμμές - Beautiful Curves
-
Παίζοντας με tangram - Φωτόδεντρο
-
Η χταποδογατούλα - Myoctocat
-
Η βιβλιοθήκη με τα παραμύθια
-
Δημιουργία κόμικ - ToonyTool
-
Μουσικό εργαστήριο - Google Chrome Music Lab
-
Τα πειράματα του Peter Blascovich
-
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α' & Β' Δημοτικού
Τρέξε Μάρκο - Run Marco
Το «Τρέξε Μάρκο» είναι ένα ελληνικό εκπαιδευτικό παιχνίδι που διδάσκει προγραμματισμό σε παιδιά ηλικίας 6-12 ετών. Μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά εξοικειώνονται με τη λογική του προγραμματισμού και θα είναι πιο εύκολο στο μέλλον να κατανοήσουν πιο σύνθετες γλώσσες προγραμματισμού. Για να πετύχει τον στόχο του ο ο Μάρκο ή η Σοφία χρειάζεται τη βοήθεια των μικρών προγραμματιστών, δηλαδή τη δική σας βοήθεια.
Πατήστε κλικ εδώ ή στην παραπάνω εικόνα για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα και να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στον προγραμματισμό.