Μάθημα : Τ.Π.Ε. (Α' & Β' ΤΑΞΗ)
Κωδικός : 9050395111
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α' & Β' Δημοτικού
-
Χρήσιμο Λογισμικό για εγκατάσταση
-
Ζωγραφική στο Διαδίκτυο
-
Computer Masti (Επίπεδο1) - Φύλλα εργασίας
-
Εξοικείωση με το ποντίκι
-
Προγραμματισμός - Ώρα Κώδικα
-
Πασχαλινές Δραστηριότητες
-
Δημιουργική διασκέδαση με εκπαιδευτικά παιχνίδια
-
Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες
-
Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
-
Cooltext – Δημιουργία λογότυπου (logo)
-
Δημιουργία ζωγραφιάς με το εργαλείο Autodraw της Google
-
Τάνγκραμ
-
Καλειδοσκόπιο
-
Η εξέλιξη των υπολογιστών
-
Κατασκεύασε ένα ρομπότ
-
Το ρομπότ που χορεύει - Roboboogie
-
Τρέξε Μάρκο - Run Marco
-
Εικονικές Περιηγήσεις σε Μουσεία
-
Ο συναρπαστικός κόσμος του μουσείου της Ακρόπολης
-
Τα Μαθηματικά είναι διασκέδαση
-
Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής
-
Ζωγραφική με ωραίες καμπύλες γραμμές - Beautiful Curves
-
Παίζοντας με tangram - Φωτόδεντρο
-
Η χταποδογατούλα - Myoctocat
-
Η βιβλιοθήκη με τα παραμύθια
-
Δημιουργία κόμικ - ToonyTool
-
Μουσικό εργαστήριο - Google Chrome Music Lab
-
Τα πειράματα του Peter Blascovich
-
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Α' & Β' Δημοτικού
Παίζοντας με tangram - Φωτόδεντρο
Πατήστε κλικ εδώ για να μεταβείτε σε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι βασισμένο στην ιδέα του κινεζικού tangram (τάνγκραμ). Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τα γεωμετρικά σχήματα, καθώς και η καλλιέργεια της χωρικής αντίληψης. Το παιχνίδι περιλαμβάνει δεκαοκτώ σχέδια σταδιακά αυξανόμενης δυσκολίας. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσουν τα σχέδια αυτά, χρησιμοποιώντας τα βασικά γεωμετρικά σχήματα.
Οι μαθητές επιλέγουν την εικόνα που θα συμπληρώσουν και σέρνουν με το ποντίκι κάθε σχήμα πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας. Σε περίπτωση δυσκολίας, μπορούν να ενεργοποιήσουν τη βοήθεια, η οποία παρέχει μία οπτική ένδειξη, όταν το σωστό σχήμα τοποθετηθεί πάνω από το αντίστοιχο τμήμα της εικόνας.