Μάθημα : Τ.Π.Ε. (Γ' & Δ' ΤΑΞΗ)
Κωδικός : 9050395166
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο
6/12/20 -
Κουίζ
-
Προγραμματισμός
-
Προγραμματισμός - Ώρα Κώδικα
-
Excel
-
Ο Υπολογιστής (Φωτόδεντρο)
-
Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες
-
Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
-
Cooltext – Δημιουργία λογότυπου (logo)
-
Δημιουργία ζωγραφιάς με το εργαλείο Autodraw της Google
-
Καλειδοσκόπιο
-
Η εξέλιξη των υπολογιστών
-
Τρέξε Μάρκο - Run Marco
-
Εικονικές Περιηγήσεις σε Μουσεία
-
Ο συναρπαστικός κόσμος του μουσείου της Ακρόπολης
-
Τα Μαθηματικά είναι διασκέδαση
-
Κατασκεύασε ένα ρομπότ
-
Το ρομπότ που χορεύει - Roboboogie
-
Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής
-
Ζωγραφική με ωραίες καμπύλες γραμμές - Beautiful Curves
-
Η χταποδογατούλα - Myoctocat
-
Η βιβλιοθήκη με τα παραμύθια
-
Δημιουργία κόμικ - ToonyTool
-
Μουσικό εργαστήριο - Google Chrome Music Lab
-
Τα πειράματα του Peter Blascovich
-
Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο
Προγραμματισμός
Ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης των βασικών δομών της ακολουθίας και επανάληψης. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγήσει τον ήρωα στη διαδρομή που επιλύει το πρόβλημα. Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν τους δικούς τους αλγόριθμους, χρησιμοποιώντας πλακίδια εντολών, με στόχο την επίλυση ειδικά σχεδιασμένων προβλημάτων αυξανόμενης δυσκολίας. Απαιτείται η εγκατάσταση στον υπολογιστή σας του Unity ενός από τα πιο γνωστά και δηµοφιλή εργαλεία για την ανάπτυξη 3D ή 2D παιχνιδιών και εφαρµογών.
Γάτα και τυράκι (Μαθαίνω να προγραμματίζω)
Εκπαιδευτικό παιχνίδι διερεύνησης με στόχο την εισαγωγή των μικρών μαθητών στον σχεδιασμό και τη μοντελοποίηση λύσεων. Οι μαθητές εξοικειώνονται με τον βηματικό προγραμματισμό δίνοντας τις διαδοχικές εντολές μετακίνησης, με στόχο να ολοκληρώσουν επιτυχώς το παιγνίδι.
Το lightbot είναι ένα μικρό robot που περιμένει τις οδηγίες σου για να φτάσει σε κάθε μπλε πλακάκι της πίστας και να το «ανάψει». Υπάρχει η βασική έκδοση (flash) αλλά και οι premium εκδόσεις, διαθέσιμες στο google play και istore για tablets και άλλες κινητές συσκευές, για ηλικιακές ομάδες 4-8 και 9-12.
Προγραμματίζω με τις εντολές Χρώμα και Έλλειψη
Ανοιχτό περιβάλλον το οποίο εισάγει τους μαθητές του δημοτικού στον προγραμματισμό. Υποστηρίζει τη δημιουργία εικόνων με τη χρήση δύο εντολών (ΧΡΩΜΑ και ΕΛΛΕΙΨΗ). Οι μαθητές πειραματίζονται και διερευνούν τα έτοιμα προγράμματα που διαθέτει το περιβάλλον προγραμματισμού. Στη συνέχεια, αναπτύσσουν τις δικές τους δημιουργίες.