Μάθημα : Τ.Π.Ε. (Γ' & Δ' ΤΑΞΗ)
Κωδικός : 9050395166
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο
6/12/20 -
Κουίζ
-
Προγραμματισμός
-
Προγραμματισμός - Ώρα Κώδικα
-
Excel
-
Ο Υπολογιστής (Φωτόδεντρο)
-
Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες
-
Χριστουγεννιάτικα παραμύθια
-
Cooltext – Δημιουργία λογότυπου (logo)
-
Δημιουργία ζωγραφιάς με το εργαλείο Autodraw της Google
-
Καλειδοσκόπιο
-
Η εξέλιξη των υπολογιστών
-
Τρέξε Μάρκο - Run Marco
-
Εικονικές Περιηγήσεις σε Μουσεία
-
Ο συναρπαστικός κόσμος του μουσείου της Ακρόπολης
-
Τα Μαθηματικά είναι διασκέδαση
-
Κατασκεύασε ένα ρομπότ
-
Το ρομπότ που χορεύει - Roboboogie
-
Ελληνικό Μουσείο Πληροφορικής
-
Ζωγραφική με ωραίες καμπύλες γραμμές - Beautiful Curves
-
Η χταποδογατούλα - Myoctocat
-
Η βιβλιοθήκη με τα παραμύθια
-
Δημιουργία κόμικ - ToonyTool
-
Μουσικό εργαστήριο - Google Chrome Music Lab
-
Τα πειράματα του Peter Blascovich
-
Εξοικείωση με το πληκτρολόγιο
Τρέξε Μάρκο - Run Marco
Το «Τρέξε Μάρκο» είναι ένα ελληνικό εκπαιδευτικό παιχνίδι που διδάσκει προγραμματισμό σε παιδιά ηλικίας 6-12 ετών. Μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά εξοικειώνονται με τη λογική του προγραμματισμού και θα είναι πιο εύκολο στο μέλλον να κατανοήσουν πιο σύνθετες γλώσσες προγραμματισμού. Για να πετύχει τον στόχο του ο ο Μάρκο ή η Σοφία χρειάζεται τη βοήθεια των μικρών προγραμματιστών, δηλαδή τη δική σας βοήθεια.
Πατήστε κλικ εδώ ή στην παραπάνω εικόνα για να μεταβείτε στην ιστοσελίδα και να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στον προγραμματισμό.