Μάθημα : Δ' τάξη: Πληροφορική & Τ.Π.Ε.

Κωδικός : 9050551109

cs_2dsk_D_01  -  ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ

Ενότητες - 07. Δημιουργώ με το Scratch (Μέρος Α)

07. Δημιουργώ με το Scratch (Μέρος Α)

Σε αυτήν την ενότητα θα γνωρίσουμε καλύτερα την online πλατφόρμα Scratch και τις λειτουργίες της!

Στην άσκηση που ακολουθεί θα χρησιμοποιήσετε τις εξής εντολές:

Θα την βρείτε στην κατηγορία

Με αυτήν την εντολή, όταν πατηθεί το κουμπί του πληκτρολογίου που έχουμε ορίσει (το πλήκτρο "διάστημα" στο συγκεκριμένο παράδειγμα), η γάτα θα ξεκινήσει να εκτελεί τις εντολές που της έχουμε τοποθετήσει από κάτω.

 

 

Θα την βρείτε στην κατηγορία

Με αυτήν την εντολή, η γάτα θα μετακινηθεί κατά 10 σημεία προς την κατεύθυνση που κοιτάει.

 

 

Θα την βρείτε στην κατηγορία Με αυτήν την εντολή, ο χαρακτήρας αλλάζει ενδυμασία.

Να σας θυμίσω ότι η γάτα έχει ήδη 2 ενδυμασίες, τις οποίες μπορείτε να δείτε στην καρτέλα Ενδυμασίες.

 

 

Θα την βρείτε στην κατηγορία Με αυτήν την εντολή, ο χαρακτήρας εμφανίζει (σε γραπτό μήνυμα) τη φράση που περιλαμβάνει η εντολή (π.χ. Γεια!) για όσο χρόνο του έχουμε ορίσει (π.χ. 2 δευτερόλεπτα).

 

Η σημερινή άσκηση

 

Αρχικά ανοίξτε μια νέα σελίδα, μπείτε στη διεύθυνση scratch.mit.edu και επιλέξτε το Ξεκινήστε να Δημιουργείτε.

Σε αυτήν την άσκηση, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις κατάλληλες εντολές προκειμένου η γάτα να κάνει τα εξής:

  1. Κάθε φορά που ο χρήστης πατάει το δεξί βέλος στο πληκτρολόγιό του, η γάτα να κινείται δεξιά κατά 10 σημεία.
  2. Κάθε φορά που ο χρήστης πατάει το πλήκτρο διάστημα στο πληκτρολόγιό του, η γάτα να εμφανίζει ένα μήνυμα της επιλογής σας για 3 δευτερόλεπτα.

 

Παρακάτω σας έχω ένα παράδειγμα της διαδικασίας που μπορείτε να ακολουθήσετε.