Μάθημα : Δ' τάξη: Πληροφορική & Τ.Π.Ε.
Κωδικός : 9050551109
Για λόγους ασφάλειας η πλατφόρμα σάς ανακατεύθυνε αυτόματα στην αρχική σελίδα για να συνδεθείτε ξανά.
-
Θεματικές Ενότητες
-
11. Παρουσιάσεις
-
10. Δημιουργώ με το Scratch (μέρος Δ)
-
09. Δημιουργώ με το Scratch (Μέρος Γ)
-
08. Δημιουργώ με το Scratch (Μέρος Β)
-
07. Δημιουργώ με το Scratch (Μέρος Α)
-
06. Κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο (netiquette)
-
05. Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο
-
04. Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
-
03. Μεταφράσεις στο Διαδίκτυο
-
02. Το γενικό περίγραμμα του μαθήματος.
-
11. Παρουσιάσεις
09. Δημιουργώ με το Scratch (Μέρος Γ)
Σε αυτήν την ενότητα θα αξιοποιήσουμε ορισμένες επιλογές από την κατηγορία Αισθητήρες.
Οδηγίες
Ακολουθήστε τις οδηγίες βήμα-βήμα, πατώντας στον σύνδεσμο εδώ.
Με το δεξί βέλος προχωράτε στην επόμενη σελίδα!
Όταν ολοκληρώσετε την ξενάγηση συνεχίστε στην άσκηση παρακάτω!
Άσκηση
Για να εξασκηθείτε στη σημερινή ενότητα ακολουθήστε τα εξής βήματα:
- Ανοίξτε το Scratch κάνοντας κλικ εδώ.
- Χρησιμοποιήστε τις εντολές της ενότητας για να κάνει η γάτα μια ερώτηση και στη συνέχεια να εμφανίζει την απάντηση που θα δώσει ο χρήστης σε κάποιο συννεφάκι.
- Προσθέστε τουλάχιστον έναν ακόμα χαρακτήρα. Υπενθύμιση: Προσθήκη νέου χαρακτήρα γίνεται με το κουμπί
και να θυμάστε ότι ο κάθε χαρακτήρας έχει τη δική του περιοχή εντολών.
- Στον νέο χαρακτήρα που μόλις βάλατε χρησιμοποιήστε τις ανάλογες εντολές για να κάνει και εκείνος μια ερώτηση στον χρήστη.
Στη συνέχεια:
- Κάνε κλικ στον σύνδεσμο (Κάντε κλικ και πείτε τη γνώμη σας - Δημιουργώ με το Scratch (Μέρος Γ)) και απάντησε στις ερωτήσεις. Υπενθύμιση: Θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει σύνδεση στον λογαριασμό σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.