Μάθημα : Δ' τάξη: Πληροφορική & Τ.Π.Ε.

Κωδικός : 9050551109

cs_2dsk_D_01  -  ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ

Ενότητες - 10. Δημιουργώ με το Scratch (μέρος Δ)

10. Δημιουργώ με το Scratch (μέρος Δ)

Σε αυτήν την ενότητα θα αξιοποιήσουμε ορισμένες επιλογές από την κατηγορία Πένα.

Οδηγίες

Ακολουθήστε τις οδηγίες βήμα-βήμα, πατώντας στον σύνδεσμο εδώ.

 

Με το δεξί βέλος  προχωράτε στην επόμενη σελίδα!

 

 

Άσκηση

Όταν ολοκληρώσετε την παραπάνω ξενάγηση, υλοποιήστε το παράδειγμα σε ένα δικός σας Scratch.

Πιο συγκεκριμένα, συνδυάστε τις κατάλληλες εντολές έτσι ώστε:

  • Όταν ο χρήστης πατάει το πάνω βέλος στο πληκτρολόγιο, η γάτα να κινείται προς τα πάνω.
  • Όταν ο χρήστης πατάει το κάτω βέλος στο πληκτρολόγιο, η γάτα να κινείται προς τα κάτω.
  • Όταν ο χρήστης πατάει το δεξί βέλος στο πληκτρολόγιο, η γάτα να κινείται προς τα δεξιά.
  • Όταν ο χρήστης πατάει το αριστερό βέλος στο πληκτρολόγιο, η γάτα να κινείται προς τα αριστερά.

Επίσης:

  • Όταν ο χρήστης πατήσει την πράσινη σημαία, να κατέβει η πένα με κίτρινο χρώμα και πάχος 10 σημεία.

 

 

Ανατροφοδότηση

Στο τέλος της σημερινής ενότητας, κάντε κλικ εδώ και απαντήστε στις ερωτήσεις που ακολουθούν.