Μάθημα : Γ' τάξη: Πληροφορική & Τ.Π.Ε.
Κωδικός : 9050551113
-
Θεματικές Ενότητες
-
Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
-
Αναλύω με τους Εννοιολογικούς Χάρτες
-
11. Εισαγωγή στις Παρουσιάσεις
-
10. Συνθέτω μουσική με το Scratch
-
09. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Δ)
-
08. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Γ)
-
07. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Β)
-
06. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Α)
-
05. Υλικό και λογισμικό υπολογιστή
-
04. Τεχνητή Νοημοσύνη & Μηχανική Μάθηση
-
03. Αλγόριθμοι
-
02. Το γενικό περίγραμμα του μαθήματος.
-
Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
06. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Α)
Σε αυτό το μάθημα γίνεται μια πρώτη γνωριμία με το εκπαιδευτικό λογισμικό Scratch.
Ακολουθήστε τις οδηγίες και καλή διασκέδαση!!
Για την πρώτη επαφή με το Scratch, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Μπείτε στην ιστοσελίδα scratch.mit.edu
- Κάντε κλικ στην επιλογή Ξεκινήστε να Δημιουργείτε
Στη συνέχεια θα εμφανιστεί η παρακάτω πλατφόρμα με τις εξής λειτουργίες:
Α. Η Γλώσσα που χρησιμοποιεί η διεπαφή (μπορούμε να επιλέξουμε όποια θέλουμε από τη λίστα).
Β. Οι καρτέλες: Κώδικας, Ενδυμασίες, Ήχοι.
Γ. Η λίστα με τις εντολές (καρτέλα Κώδικας).
Δ. Η πράσινη σημαία (στο παράδειγμα που ακολουθεί, πατώντας την ξεκινάει ο χαρακτήρας μας να εκτελεί τις εντολές που του έχουμε δώσει).
Ε. Η περιοχή που δρα ο χαρακτήρας μας (η γάτα στο συγκεκριμένο παράδειγμα).
Στο παρακάτω παράδειγμα φαίνεται πώς ο χρήστης της εφαρμογής συνδυάζει την με την εντολή
Στη συνέχεια, όταν κάνει κλικ στο κουμπί με την ξεκινάει ο χαρακτήρας μας (η γάτα) να εκτελεί τις εντολές που δώσαμε: