Μάθημα : Γ' τάξη: Πληροφορική & Τ.Π.Ε.
Κωδικός : 9050551113
-
Θεματικές Ενότητες
-
Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
-
Αναλύω με τους Εννοιολογικούς Χάρτες
-
11. Εισαγωγή στις Παρουσιάσεις
-
10. Συνθέτω μουσική με το Scratch
-
09. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Δ)
-
08. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Γ)
-
07. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Β)
-
06. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Α)
-
05. Υλικό και λογισμικό υπολογιστή
-
04. Τεχνητή Νοημοσύνη & Μηχανική Μάθηση
-
03. Αλγόριθμοι
-
02. Το γενικό περίγραμμα του μαθήματος.
-
Κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
07. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Β)
Σε αυτήν την ενότητα θα γνωρίσουμε ορισμένες ακόμα λειτουργίες του Scratch!
Στο παρακάτω παράδειγμα, ο προγραμματιστής αξιοποιεί δύο χαρακτήρες, τις εντολές
καθώς και τις λειτουργίες εισαγωγής νέου χαρακτήρα/αντικειμένου
και εισαγωγής υποβάθρου
Δείτε το παράδειγμα που ακολουθεί και ακολουθήστε τα εξής βήματα:
- Μπείτε στο scratch.mit.edu
- Εισάγετε και δεύτερο χαρακτήρα στο Scratch. Να θυμάστε ότι ο κάθε χαρακτήρας έχει τη δική του περιοχή εντολών!
- Εισάγετε κάποιο υπόβαθρο στο σκηνικό.
- Μόλις γίνει κλικ στο
ο πρώτος χαρακτήρας θα αναφέρει μια φράση για 2 δευτερόλεπτα.
- Επίσης, μόλις γίνει κλικ στο
ο δεύτερος χαρακτήρας θα περιμένει για 2 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια θα αναφέρει και εκείνος μια φράση για 2 δευτερόλεπτα.
Όταν ολοκληρώσετε την άσκηση, μην ξεχάσετε να πείτε την γνώμη σας κάνοντας κλικ στο: Κάντε κλικ εδώ και πείτε τη γνώμη σας!
Το παράδειγμα