Μάθημα : Γ' τάξη: Πληροφορική & Τ.Π.Ε.

Κωδικός : 9050551113

cs_2dsk_C_01  -  ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ

Ενότητες - 09. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Δ)

09. Γνωρίζουμε το Scratch (μέρος Δ)

Σήμερα θα γνωρίσουμε δύο νέα εργαλεία και

Οδηγίες

Ακολουθήστε τις οδηγίες βήμα-βήμα, πατώντας στον σύνδεσμο εδώ.

 

Με το δεξί βέλος  προχωράτε στην επόμενη σελίδα!

 

 

Όταν ολοκληρώσετε την ξενάγηση, συνεχίστε στην άσκηση παρακάτω!

 

 

Άσκηση

Για να εξασκηθείτε στη σημερινή ενότητα ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  • Ανοίξτε το Scratch κάνοντας κλικ εδώ.
  • Να τροποποιήσετε και να συνδυάσετε τις παρακάτω εντολές έτσι ώστε:
    • Όταν κάποιος πατάει το πάνω βέλος (στο πληκτρολόγιο), να αλλάζει η γάτα με όποιο εφέ θέλετε κατά 25 μονάδες.
    • Όταν κάποιος πατάει το κάτω βέλος (στο πληκτρολόγιο), να αντιστρέφεται το εφέ που βάλατε.

 

 

 

Στη συνέχεια:

  • Κάνε κλικ στον σύνδεσμο (Κάντε κλικ εδώ και πείτε τη γνώμη σας!) και απάντησε στις ερωτήσεις. Υπενθύμιση: Θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει σύνδεση στον λογαριασμό σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.