Μάθημα : Scratch & Εκπαιδευτική Ρομποτική

Κωδικός : 9050551312

9050551312  -  ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ

Ενότητες - Μέρος Α

Μέρος Α

Γνωριμία με το Scratch 3!

Για την πρώτη επαφή με το Scratch, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Μπείτε στην ιστοσελίδα scratch.mit.edu
  2. Κάντε κλικ στην επιλογή Ξεκινήστε να Δημιουργείτε

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια θα εμφανιστεί η παρακάτω πλατφόρμα με τις εξής λειτουργίες:

Α. Η Γλώσσα που χρησιμοποιεί η διεπαφή (μπορούμε να επιλέξουμε όποια θέλουμε από τη λίστα).

Β. Οι καρτέλες: Κώδικας, Ενδυμασίες, Ήχοι.

Γ. Η λίστα με τις εντολές (καρτέλα Κώδικας).

Δ. Η πράσινη σημαία (στο παράδειγμα που ακολουθεί, πατώντας την ξεκινάει ο χαρακτήρας μας να εκτελεί τις εντολές που του έχουμε δώσει).

Ε. Η περιοχή που δρα ο χαρακτήρας μας (η γάτα στο συγκεκριμένο παράδειγμα).