Μάθημα : ΡΥΘΜΟΣ

Κωδικός : 9050571292

9050571292  -  ΑΛΕΞΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

Ενότητες - Ενότητα1: Ας κρατήσουμε το ρυθμό

Ενότητα1: Ας κρατήσουμε το ρυθμό

 

Στην ενότητα αυτή θα μιλήσουμε για τις έννοιες της άρσης και της θέσης και τα βασικά χαρακτηριστικά του μέτρου 3/4

 

 

Διδακτικοί στόχοι

Να μάθουν οι μαθητές/τριες :

  • να επαναλαμβάνουν ρυθμούς με σαφή αίσθηση των θέσεων και άρσεων
  • να ανταποκρίνονται ψυχοκινητικά σε ρυθμούς 3/4
  • να μπορούν να εκτελούν απλά ρυθμικά σχήματα 3/4
  • να προσεγγίσουν βιωματικά το ελλιπές μέτρο και τον αντιχρονισμό

Ύλη για μελέτη

Από το βιβλίο του μαθητή το κεφάλαιο 9 (μία σελίδα)

Από το βιβλίο εργασιών  κεφάλαιο 9, σελ . 18, άσκηση 1

Έγγραφα
ρυθμός.ppt