Μάθημα : 2024-25 - Πληροφορική (ΤΠΕ) ΣΤ΄ Τάξη

Κωδικός : 9050599253

9050599206  -  ΘΕΟΔΩΡΑ ΣΚΑΓΚΟΥ

Ενότητες - Γ2. Προγραμματίζω τον Η/Υ -Μάθημα 6ο: Παιχνίδι Ping Pong με ζωές

Γ2. Προγραμματίζω τον Η/Υ -Μάθημα 6ο: Παιχνίδι Ping Pong με ζωές

από 9/5/22 

Στόχος της ενότητας: 

Ο επανάληψη και η κατανόηση του χειρισμού του σκηνικού, των ηρώων και των συμβάντων(π.χ. Όταν γίνει κλικ),  των οδηγιών ελέγχου (π.χ. εάν-αλλιώς κτλ) και της διαχείρισης  μεταβλητών (π.χ.Δημιουργία μεταβλητής, ανάθεση-μεταβολή τιμής, εμφάνιση τιμής).

Περιγραφή Σεναρίου:

Το σενάριο ξεκινάει κάνοντας κλικ στο σημαιάκι. Ο χρήστης μετακινεί την πράσινη σανίδα δεξιά και αριστερά με το ποντίκι, με σκοπό να εμποδίσει την μπάλα να πέσει στο κάτω μέρος της σκηνής και να αγγίζει τη μαύρη γραμμή. Αν αποτύχει, η μπάλα πέφτει κάτω και ο χρήστης χάνει μια ζωή. Το παιχνίδι τελειώνει όταν ο χρήστης χάσει όλες τις ζωές του.

Σύνδεσμοι
Παιχνίδι Ping-Pong

Ακολουθούμε το σύνδεσμο για να δούμε ένα παράδειγμα της υλοποίησης του σεναρίου σε κώδικα Scratch.

Πειραματισμός με λυμένο παράδειγμα

Ας Πειραματιστούμε με ένα έτοιμο σενάριο κάνοντας κλικ στο σημαιάκι.