Μάθημα : Τ.Π.Ε. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ε & ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ
Κωδικός : 9070027101
-
Θεματικές Ενότητες
-
Γνωρίζω & Χειρίζομαι τον Η/Υ
-
Γνωρίζω & Χειρίζομαι τον Η/Υ
-
Γνωρίζω & Χειρίζομαι τον Η/Υ
-
Γνωρίζω & Χειρίζομαι τον Η/Υ
-
Δημιουργώ με τον Κειμενογράφο
-
Δημιουργώ με τον Κειμενογράφο
-
Δημιουργώ με τον Κειμενογράφο
-
Δημιουργώ με τον Κειμενογράφο
-
Λύνω Προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλα
-
Λύνω Προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλα
-
Προγραμματίζω τον Η/Υ - SCRATCH
-
Προγραμματίζω τον Η/Υ - SCRATCH
-
Προγραμματίζω τον Η/Υ - SCRATCH
-
Προγραμματίζω τον Η/Υ - SCRATCH
-
Προγραμματίζω τον Η/Υ - SCRATCH
-
Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και Συνεργάζομαι
-
Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και Συνεργάζομαι
-
Γνωρίζω & Χειρίζομαι τον Η/Υ
Προγραμματίζω τον Η/Υ - SCRATCH
Εντολές Κίνησης
Σκοπός της διδακτικής ενότητας είναι να μάθουν οι μαθητές να χρησιμοποιούν εντολές κίνησης. Πολύ σημαντικό είναι να μάθουμε πως κινούνται τα αντικείμενα στο scratch. Η κίνηση χρειάζεται για την υλοποίηση πολλών εφαρμογών και παιχνιδιών. Το αντικείμενο μπορεί να κινηθεί μέσα στα όρια της σκηνής μας. Όπως είδαμε, η θέση των αντικειμένων μας προσδιορίζεται από δυο συντεταγμένες, τη χ που δίνει τη θέση στον οριζόντιο άξονα και την y που δίνει τη θέση στον κατακόρυφο άξονα. Όταν εισάγουμε ένα αντικείμενο αυτό εξ ορισμού πηγαίνει στη θέση x=0, y=0. Στη συνέχεια μπορούμε εμείς να το μετακινήσουμε σέρνοντάς το σε όποια θέση επιθυμούμε. Για να μετακινήσουμε ένα αντικείμενο η πιο απλή εντολή είναι η εντολή Κινήσου. Στη συνέχεια πρέπει να δώσουμε τον αριθμό των βημάτων. Αν είναι θετικός αριθμός το αντικείμενο μετακινείται προς τα δεξιά ενώ αν είναι αρνητικός μετακινείται προς τα αριστερά.