Μάθημα : ΣΤ2 ΤΑΞΗ - ΓΛΩΣΣΑ

Κωδικός : 9120421105

9120421105  -  ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ενότητες - Ενότητα 10η - "Οικιακές...παγίδες για παιδιά''

Ενότητα 10η - "Οικιακές...παγίδες για παιδιά''

Οικιακές ... παγίδες για παιδιά - AmaLeo

Στο μάθημα αυτό θα ασχοληθούμε με:

  • Το πώς κάνουμε μια έρευνα
  • Τα ρήματα που σχηματίζονται όπως στα αρχαία ελληνικά
  • Το ρόλο των χρονικών και τοπικών προσδιορισμών
  • Το πότε δυο λέξεις γράφονται μία

 

Πολυμέσα
''Ατυχήματα στο σχολείο''

Βίντεο από την εκπαιδευτική τηλεόραση με θέμα τα ατυχήματα στο σχολείο και τον τρόπο αντιμετώπισής τους

Πολυμέσα
''Πρόληψη ατυχημάτων στο σπίτι''

Συνέντευξη στο ραδιόφωνο με θέμα την πρόληψη ατυχημάτων στο σπίτι

Σύνδεσμοι
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ - ΕΝΟΤΗΤΑ 10 | ''ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ''

Παρουσίαση της Γραμματικής του Κεφαλαίου με τίτλο ''Οικιακές παγίδες για παιδιά'' | Ενότητα 10

Αφού κάνετε κλικ στο link, μπορείτε να πατήσετε μετά στα δύο μικρά βελάκια που βρίσκονται στα δεξιά του παραθύρου της παρουσίασης, για να δείτε το περιεχόμενο σε πλήρη οθόνη (full screen). Κατόπιν, πατώντας κάθε φορά στα μεγαλύτερα βελάκια περιηγείστε στις διαφάνειες της παρουσίασης.

Οδηγίες: Να μελετήσετε πρώτα καλά την παρουσίαση και μετά να κάνετε τις ασκήσεις του μαθήματος! Επίσης, κατά τη διάρκεια επίλυσης των ασκήσεων και όταν δεν θυμάστε κάτι, μπορείτε να συμβουλεύεστε εκ νέου την παρουσίαση με τη Γραμματική.

Έγγραφα
Γραμματική | Λέξεις που γράφονται σε μία
Οδηγίες: Να μελετήσετε το περιεχόμενο
Έγγραφα
Γραμματική | Ρήματα που σχηματίζονται όπως στα αρχαία ελληνικά
Οδηγίες: Να μελετήσετε το περιεχόμενο
Σύνδεσμοι
Διαδραστική άσκηση - Βάζω τα ρήματα στο σωστό χρόνο

Οδηγίες:  Για να τοποθετήσετε το κάθε ρήμα της άσκησης στην κατάλληλη στήλη, το σύρετε.

Σύνδεσμοι
Διαδραστική άσκηση ορθογραφίας - 1

Άσκηση ορθογραφίας

Έγγραφα
Ασκήσεις - Φυλλάδιο 1 | Οικιακές παγίδες για παιδιά (Αποστολή του φυλλαδίου με τις εργασίες μέχρι 4/4/2020)

Οδηγίες: Αφού διαβάσετε καλά όλη τη θεωρία του μαθήματος, να κάνετε τις ασκήσεις με προσοχή και να τις στείλετε μέσω της πλατφόρμας.

Έγγραφα
''Πώς διηγούμαι κάτι που μου συνέβη'' - Θεωρία για την παραγωγή γραπτού λόγου

Οδηγίες: Να μελετήσετε το περιεχόμενο της θεωρίας και κατόπιν να πάτε και να γράψετε την άσκηση παραγωγής γραπτού λόγου από κάτω με θέμα ''Ένα ατύχημα που μου συνέβη στο σχολείο''

Σύνδεσμοι
Άσκηση παραγωγής γραπτού λόγου - ''Ένα ατύχημα που μου συνέβη στο σχολείο'' (Να σταλεί έως την Παρασκευή 10/4)

Οδηγίες: Προσοχή στο νόημα, στην ορθογραφία και στις επαναλήψεις λέξεων ή φράσεων! Στο τέλος μην ξεχάσετε να ξαναδιαβάσετε προσεκτικά όσα έχετε γράψει. Κάνοντάς το, θα εντοπίσετε τυχόν λάθη ή απροσεξίες. 

Έγγραφα
Γραμματική | Ξαναθυμάμαι...( μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα, μονόπτωτα και δίπτωτα ρήματα, άμεσο και το έμμεσο αντικείμενο)
Μελετήστε τη θεωρία . Μπορείτε επίσης να συμβουλευτείτε και τις σημειώσεις σας από το μάθημα, το οποίο κάναμε λίγες μέρες πριν κλείσει το σχολείο
Έγγραφα
Γραμματική: Η αναφορική αντωνυμία ''ό,τι'' και ο ειδικός σύνδεσμος ''ότι''
Οδηγίες: Να μελετήσετε τη θεωρία πώς ξεχωρίζουμε την αναφορική αντωνυμία από το τον ειδικό σύνδεσμο
Ασκήσεις
Συμπληρώνω τα κενά με ''ό,τι'' (αναφορική αντωνυμία) ή ''ότι'' (ειδικός σύνδεσμος)

Οδηγίες: Αφού έχετε μελετήσει τη θεωρία, να συμπληρώσετε τα κενά με την αναφορική αντωνυμία ό,τι ή τον ειδικό σύνδεσμο ότι

Σύνδεσμοι
''Πώς γράφω ένα άρθρο σε μια εφημερίδα ή ένα ειδησεογραφικό κείμενο''

Οδηγίες:  Μελετήστε το υλικό του link για να λάβετε οδηγίες πώς γράφουμε ένα ειδησεογραφικό κείμενο (π.χ. ένα κείμενο που θα δημοσιευτεί σε μια εφημερίδα ή σε μια ιστοσελίδα με ειδήσεις στο διαδίκτυο) και ένα άρθρο γενικότερα.

Έγγραφα
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3 - ΕΝΟΤΗΤΑ 10
Οδηγίες: Σε όποια άσκηση συναντήσετε δυσκολία, να ξανακοιτάξετε τη θεωρία της ενότητας 10
Έγγραφα
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4 - ΕΝΟΤΗΤΑ 10
Οδηγίες: Σε όποια άσκηση συναντήσετε δυσκολία, να ξανακοιτάξετε τη θεωρία της ενότητας 10
Έγγραφα
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 5 - ΕΝΟΤΗΤΑ 10 - ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕΧΡΙ 6/5
Αποστολή του φύλλου εργασίας το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 6/5 το πρωί