Μάθημα : Αυτομόρφωση Εκπαιδευτικών: «Προώθηση της Φιλαναγνωσίας»
Κωδικός : 9460018192
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΡΟΥ «ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ», Ο ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ, Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 3. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 4. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 5. ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
-
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
ΒΙΒΛΙΑ
- Lifelong Readers Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για την Προώθηση της Φιλαναγνωσίας από Εκπαιδευτικούς, Βιβλιοθηκονόμους και Διευθυντές.
- Εθνικό Κέντρο Βιβλίου-Επιμορφωτικό Υλικό, Καινοτόμες Δράσεις Ενίσχυσης Φιλαναγνωσίας Μαθητών.
- Κουράκη Χ., (2018). Βουτιά στον Κόσμο του Βιβλίου: Δραστηριότητες Φιλαναγνωσίας για τη Γνωριμία με το Βιβλίο, Οδηγός για Εκπαιδευτικούς. Αθήνα, Εκδότης: Ίδρυμα Λαμπράκη.
- Lockwood, M. (2008). Promoting reading for pleasure in the primary school. Sage.
ΑΡΘΡΑ
- Αρτζανίδου Ε., Κουράκη Χ. (2014). Φιλαναγνωσία και Δημιουργική Γραφή, στο Κωτόπουλος Η.Τ., Βακάλη Α., Νάνου Β. & Σουλιώτη Δ., Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου «Δημιουργική Γραφή», 4 -6/10/2013. Αθήνα.
- Μαλαφάντης Κ. (2006). Παιδαγωγικές πρακτικές για την προαγωγή της φιλαναγνωσίας των παιδιών. (ΕΛΛ.Ι. Ε. Π. ΕΚ.), 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: «Κριτική, Δημιουργική, Διαλεκτική Σκέψη στην Εκπαίδευση: Θεωρία και Πράξη», Αθήνα, 13‐14/5/2006.
- Νικολέττα Χριστοδούλου-Γκλιάου (2007). Φιλαναγνωσία, παιδικά έντυπα και δημιουργικότητα των παιδιών , Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 12, 170‐181.
- Clark, C., & Rumbold, K. (2006). Reading for Pleasure: A Research Overview. National Literacy Trust.