Μάθημα : Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Δ τάξη

Κωδικός : 9520339186

9520339186  -  ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Ενότητες - Απλό σενάριο στο scratch

Απλό σενάριο στο scratch

Στο παρακάτω πρόγραμμα έχουμε εισάγει μια κινούμενη φιγούρα την Avery και ένα υπόβαθρο από τη βιβλιοθήκη του scratch. 

Όταν πατάω πράσινη σημαία η Avery θέλω να ξεκινάει πάντα από μια συγκεκριμένη θέση και μετά να αρχίσει να περπατάει με αργό ρυθμό. Αν φτάσει στα όρια της σκηνής, τότε θέλω να αναπηδήσει (να γυρίσει αριστερά) και να συνεχίσει το περπάτημα.

Αν βάλουμε λιγότερες επαναλήψεις και δεν προλάβει να φτάσει στα όρια του σκηνικού οι εντολές Εαν στα  όρια αναπήδησε και Όρισε τρόπο περιστροφής δεξιά- αριστερά δε θα εκτελεστούν 

Κάντε κλικ στην εικόνα για να την δείτε καλύτερα.