Μάθημα : ΓΛΩΣΣΑ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Κωδικός : 9520339217

9520339217  -  ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΚΟΝΤΟΥ

Ενότητες - ΕΝΟΤΗΤΑ 6 "ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΝΤΥΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΛΕΥΚΑ"

ΕΝΟΤΗΤΑ 6 "ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΝΤΥΜΕΝΕΣ ΣΤΑ ΛΕΥΚΑ"

  • 1. Η_πόλη_χάθηκε_στο_χιόνι_1 (Β. Γλ. β΄τεύχος, σελ. 8-9)
  • Ανάγνωση: "Το πρωί εκείνο ... σωροί από χιόνι;" σελ. 8
  • Αντ.+Ορθ.: "Το πρωί εκείνο ... τι ώρα ήταν." σελ.8
  • Άσκηση ορθ.: Γράφω  στον Παρατατικό και στον Αόριστο το α΄ πρόσωπο ενικού των ρημάτων ξυπνώ, καταλαβαίνω και σηκώνομαι
  • Εργ.: 1 2 3 σελ. 9 εργ. 1
  • Τ. Εργ. Γλ. σελ. 56, εργ. 1 και σελ. 69 εργ. 2 3
  • Γραμματική: Παρατατικός-Αόριστος (φυλλάδιο)
 
  • 1. Η_πόλη_χάθηκε_στο_χιόνι_2 (Β. Γλ. σελ.10)
  • Ανάγνωση: "Καθώς ο Μαρκοβάλντο ... στη μέση του δρόμου." σελ. 9
  • Αντ.+Ορθ.: Εργ. 6 σελ. 10
  • Άσκηση Ορθ.:  Γράφω στον Παρατατικό και στον Αόριστο το α΄ πρόσωπο ενικού των ρημάτων ανεβαίνω, μένω, βλέπω
  • Εργ.: 4 5 σελ. 10
  • Τ. Εργ. Γλ. σελ. 60, εργ. 3
  • Γραμματική: Ορθογραφία Αορίστου (φυλλάδιο)
  • 2. Η_πόλη_χάθηκε_στο_χιόνι__συνέχεια__1 (Β. Γλ. σελ. 11-12)
  • Ανάγνωση: " Ο Μαρκοβάλντο είχε ήδη στρίψει ... με όλη του τη δύναμη." σελ. 11
  • Αντ.+Ορθ.: "Τότε δοκίμασαν ... με όλη του τη δύναμη." σελ. 11
  • Ασκήσεις Ορθ.: Χωρίζω τις χρονικές και αιτιολογικές προτάσεις με παρενθέσεις και υπογραμμίζω τους συνδέσμους: 
  • α) Χρονική πρόταση: (Αφού έφαγε το καρότο και την πιπεριά), του έβαλαν ένα κομματάκι κάρβουνο.
  • β) Αιτιολογική πρόταση: Έφτυσε το κάρβουνο, (γιατί δεν τρωγόταν.)
  • Εργ.: 2 3 4 σελ. 12
  • Τ. Εργ. Γλ. σελ. 57, εργ. 3 + σελ. 59 εργ. 1+2
  • Γραμματική: Χρονικοί και Αιτιολογικοί σύνδεσμοι (φυλλάδιο)
  • 2. Η_πόλη_χάθηκε_στο_χιόνι__συνέχεια__2 (Β. Γλ. σελ. 13-14)
  • Ανάγνωση: "-Βοήθεια! ... κάθε μέρα." σελ. 12
  • Αντ.+Ορθ.: Εργ. 8 σελ. 14
  • Άσκηση Ορθ.: Κλίνω τα ρήματα είμαι και έχω στον Παρατατικό.
  • Εργ. 5 6 7 (σελ. 13-14)
  • Τ. Εργ. Γλ. σελ. 56 εργ. 2
  • Γραμματική: Ρήμα είμαι-έχω (φυλλάδιο)
 
  • 3. Τόσο__χιόνι__δεν_ξανάγινε_1 (Β. Γλ. σελ. 15-17)
  • Ανάγνωση: "Μια δεκαήμερη κακοκαιρία ... το κύμα χτυπούσε το χιόνι!" σελ. 15
  • Αντ.+Ορθ.: " Ο άνεμος ήταν ισχυρός ... πάρα πολύ ισχυρός." σελ. 17
  • Άσκηση Ορθ.: Γράφω τα παραθετικά των επιθέτων ζωηρός, βαρύς, συνεπής:
  • ζωηρός (Θ) / ζωηρότερος ή πιο ζωηρός (Σ) / ζωηρότατος ή πάρα πολύ ζωηρός (Υ)
  • βαρύς (Θ) / βαρύτερος ή πιο βαρύς (Σ) / βαρύτατος ή πάρα πολύ βαρύς (Υ)
  • συνεπής (Θ) / συνεπέστερος ή πιο συνεπής (Σ) /συνεπέστατος ή πάρα πολύ συνεπής (Υ)
  • Εργ. 1 2 3 (σελ. 16)
  • Τ. Εργ. Γλ. σελ. 62-63 εργ. 1 2 3
  • Γραμματική: Παραθετικά επιθέτων (φυλλάδιο)
  • 3. Τόσο__χιόνι__δεν_ξανάγινε_2+3 (Β. Γλ. σελ. 17)
  • Ανάγνωση: "Η συγκοινωνία ... χωρίς να παγώσει." σελ. 15
  • Αντ.+Ορθ.: Εργ. 8+9 σελ. 17
  • Άσκηση Ορθ.:Εργ. 6 σελ. 17 (Γράφω τι σημαίνουν τα αρκτικόλεξα  Δ.Ε.Η. / Ο.Τ.Ε./  ΕΛ.ΤΑ.)
  • Εργ. 5 6 7(σελ. 17)
  • Τ. Εργ. Γλ. σελ. 63 εργ. 4
  • Γραμματική: Αρκτικόλεξα και Ελλειπτικές προτάσεις  (φυλλάδια)
  • 4. Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ (Ανθολόγιο σελ. 12-14)
  • Ανάγνωση: "  Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ" (Ανθολόγιο σελ. 12-13)
  • Αντ.+Ορθ.: "Τα χαράματα ο άνεμος ... όλο προς τα κάτω." σελ. 13
  • Άσκηση Ορθ.:  Υπογραμμίζω τα ρήματα της ορθογραφίας που βρίσκονται στον αόριστο και τα γράφω  στον ενεστώτα  στο ίδιο πρόσωπο. 
  • Στο σχολείο κάναμε: (βλ. φυλλάδιο)
  • ΣΠΙΤΙ: Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ (φυλλάδιο)