Μάθημα : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κωδικός : 9520339236
4. 21-26
ΠΕΜΠΤΗ 26-1-2023
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ "ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ"
21. Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς αριθμούς (α) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27-1-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 56-57
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. γ + 1 σελ. 56-57
- Ηλεκτρονική εργασία: 21. Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς αριθμούς (α)
21. Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς αριθμούς (β) ΤΡΙΤΗ 31-1-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 22-23 εργ. 1 3 4 5 6
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 22-23 εργ. 2 7 8
- Ηλεκτρονική εργασία: 21. Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς αριθμούς (β)
22. Διαχειρίζομαι τους δεκαδικούς αριθμούς (α) ΤΕΤΑΡΤΗ 1-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 58-59
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. τις δύο τελευταίες μπλε τελείες της σελ. 58
- Ασκήσεις στο μπλε τετράδιο
- Ηλεκτρονική εργασία: 22. Διαχειρίζομαι τους δεκαδικούς αριθμούς (α)
22. Διαχειρίζομαι τους δεκαδικούς αριθμούς (β) ΠΕΜΠΤΗ 2-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 24-25 εργ. 1 3 5 6
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 24-25 εργ. 2 4 7
- Ηλεκτρονική εργασία: 22. Διαχειρίζομαι τους δεκαδικούς αριθμούς (β)
23. Υπολογίζω με συμμιγείς και δεκαδικούς (α) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 60-61
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 61 εργ. 2 (Για να λύσω την άσκηση, με βοηθάει η θεωρία για τους συμμιγείς αριθμούς.)
- Ηλεκτρονική εργασία: 23. Υπολογίζω με συμμιγείς και δεκαδικούς (α)
23. Υπολογίζω με συμμιγείς και δεκαδικούς (β) ΤΡΙΤΗ 7-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 26-27 εργ. 2 4 6 7
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 26-27 εργ. 1 3 5
- Ηλεκτρονική εργασία: 23. Υπολογίζω με συμμιγείς και δεκαδικούς (β)
24. Διαιρώ με το 10, 100, 1.000 (α) ΤΕΤΑΡΤΗ 8-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- 24. Διαιρώ με το 10, 100, 1.000 (α) (σχολείο) (Γράφουμε στο τετράδιο Μαθηματικών)
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 63 εργ. 2 3
- Ηλεκτρονική εργασία: 24. Διαιρώ με το 10, 100, 1.000 (α)
24. Διαιρώ με το 10, 100, 1.000 (β) ΠΕΜΠΤΗ 9-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 28-29 εργ. 1 2 5 6 7
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 28-29 εργ. 3 4 8
- Ηλεκτρονική εργασία: 24. Διαιρώ με το 10, 100, 1.000 (β)
25. Επιλύω προβλήματα (α) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 64-65
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 65 την τρίτη μπλε τελεία
- Ηλεκτρονική εργασία: 25. Επιλύω προβλήματα (α)
25. Επιλύω προβλήματα (β) ΤΡΙΤΗ 14-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 30-31 εργ. 2 5
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 30-31 εργ. 1 3 4
- Ηλεκτρονική εργασία: 25. Επιλύω προβλήματα (β)
26. Διαχειρίζομαι τους δεκαδικούς αριθμούς (α) ΠΕΜΠΤΗ 16-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 66-67
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 67, εργ. 2
- Ηλεκτρονική εργασία: 26. Διαχειρίζομαι τους δεκαδικούς αριθμούς (α)
26. Διαχειρίζομαι τους δεκαδικούς αριθμούς (β) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 32-33 εργ. 3 4
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 32-33 εργ. 1 2
- Ηλεκτρονική εργασία: 26. Διαχειρίζομαι τους δεκαδικούς αριθμούς (β)
Επανάληψη Μαθηματικών 21-26 (α) ΤΡΙΤΗ 21-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 68-69 εργ. 1 3 5
- 21-26 atheo (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 68-69, εργ. β 2 4
- Ηλεκτρονική εργασία: Επανάληψη Μαθηματικών 21-26 (α)
Επανάληψη Μαθηματικών 21-26 (β) ΠΕΜΠΤΗ 23-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 34-35 εργ. 1 2 4 5
- 21-26 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 34-35 εργ. 3 6 7 8
- Ηλεκτρονική εργασία: Επανάληψη Μαθηματικών 21-26 (β)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Την Πέμπτη 2-3-2023 οι μαθητές θα γράψουν ΤΕΣΤ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 4 ΚΕΦ. 21-26.
Πρέπει να μελετήσουν πολύ καλά, ώστε να είναι σε θέση να:
- συγκρίνουν, διατάσσουν, παρεμβάλλουν δεκαδικούς αριθμούς σε αριθμογραμμή
- αναλύουν το δεκαδικό ανάπτυγμα δεκαδικού αριθμού
- υπολογίζουν νοερά αθροίσματα και διαφορές δεκαδικών αριθμών εκτιμώντας (στρογγυλοποιώντας)
- μετατρέπουν δεκαδικούς αριθμούς σε συμμιγείς και το αντίστροφο
- συνδέουν τους δεκαδικούς αριθμούς με τα δεκαδικά κλάσματα και τις διαιρέσεις τους
- διαιρούν δεκαδικούς αριθμούς με 10, 100, 1.000
- μετατρέπουν μονάδες μέτρησης σε πολλαπλάσια ή υποδιαιρέσεις (π.χ. υποδιαιρέσεις του μέτρου)
- επιλύουν προβλήματα με δεκαδικούς αριθμούς
- στρογγυλοποιούν δεκαδικούς αριθμούς για την εκτίμηση αποτελεσμάτων πρόσθεσης και αφαίρεσης δεκαδικών αριθμών
ΤΕΣΤ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 21-26 ΠΕΜΠΤΗ 2-3-2023
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Παρακαλούνται οι μαθητές την Παρασκευή 3-3-2023 να φέρουν στο σχολείο το Τετράδιο Εργασιών Μαθηματικών γ΄ Τεύχος.