Μάθημα : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κωδικός : 9520339236
5. 27-34
27. Γνωρίζω τις παράλληλες και τις τεμνόμενες ευθείες (α) ΤΡΙΤΗ 28-2-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 70-71+ Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 6-7
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 6-7 εργ. 3+4+5
- Ηλεκτρονική εργασία: 27. Γνωρίζω τις παράλληλες και τις τεμνόμενες ευθείες
28. Σχεδιάζω κάθετες μεταξύ τους ευθείες (α) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 72-73
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Φωτοτυπία: 28. Σχεδιάζω κάθετες μεταξύ τους ευθείες (α)
28. Σχεδιάζω κάθετες μεταξύ τους ευθείες (β) ΤΡΙΤΗ 7-3-2022
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 8-9
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Φωτοτυπία: 28. Σχεδιάζω κάθετες μεταξύ τους ευθείες (β)
29. Σχεδιάζω παράλληλες μεταξύ τους ευθείες (α) ΠΕΜΠΤΗ 9-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 74-75
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
29. Σχεδιάζω παράλληλες μεταξύ τους ευθείες (β) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 10-11
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
30. Διακρίνω το περίγραμμα από την επιφάνεια (α) ΤΡΙΤΗ 14-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 76-77
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 77 εργ. 2
- Ηλεκτρονική εργασία: 30. Διακρίνω το περίγραμμα από την επιφάνεια (α)
30. Διακρίνω το περίγραμμα από την επιφάνεια (β) ΤΕΤΑΡΤΗ 15-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 12-13
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 12-13 εργ. 3+5
- Ηλεκτρονική Εργασία: 30. Διακρίνω το περίγραμμα από την επιφάνεια (β)
31. Μετρώ την επιφάνεια, βρίσκω το εμβαδόν (α) ΠΕΜΠΤΗ 16-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 78-79
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Σχεδιάζω σε ένα χαρτί Α4 ένα τετραγωνικό δέκατο χωρισμένο σε τετραγωνικά εκατοστά (πλέγμα) χρησιμοποιώντας κανόνα και γνώμονα, το κόβω και το κολλάω στο μπλε τετράδιο Μαθηματικών.
- Ηλεκτρονική εργασία: 31. Μετρώ την επιφάνεια, βρίσκω το εμβαδόν (α)
31. Μετρώ την επιφάνεια, βρίσκω το εμβαδόν (β) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 14-15
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 15 εργ. 4
- Ηλεκτρονική Εργασία: 31. Μετρώ την επιφάνεια, βρίσκω το εμβαδόν (β)
32. Μαθαίνω για τα παραλληλόγραμμα (α) ΤΡΙΤΗ 21-3-2023 (Με τον κο Βαγγέλη)
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 80-81
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 16
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 81 εργ. 1+2
- Ηλεκτρονική εργασία: 32. Μαθαίνω για τα παραλληλόγραμμα (α)
32. Μαθαίνω για τα παραλληλόγραμμα (β) ΠΕΜΠΤΗ 23-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Παραλληλόγραμμα
- Ιδιότητες παραλληλογράμμων
- Μετασχηματίζοντας ένα παραλληλόγραμμο σε ρόμβο
- Μετασχηματίζοντας ένα ορθογώνιο σε τετράγωνο
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 17 εργ. 3 4 5
- Ηλεκτρονική Εργασία: 32. Μαθαίνω για τα παραλληλόγραμμα (β)
33. Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά (α) ΤΡΙΤΗ 28-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 82-83
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 83 εργ. δ
- Φωτοτυπία: 33. Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά (α)
33. Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά (β) ΤΕΤΑΡΤΗ 29-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 18-19
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 19 εργ. 4 5
- Ηλεκτρονική Εργασία: 33. Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά (β)
34. Επεξεργάζομαι τα συμμετρικά σχήματα ΠΕΜΠΤΗ 30-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Β. Μαθημ. σελ. 84-85
- Φτιάχνω συμμετρικά σχήματα (διαδραστική άσκηση)
- 27-34 INSCHOOL (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 20-21 εργ. 1 2 3 4 5 6
- Ηλεκτρονική εργασία: 34. Επεξεργάζομαι τα συμμετρικά σχήματα
Επανάληψη Μαθηματικών 27-34 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 31-3-2023
ΣΧΟΛΕΙΟ
- Τ. Εργ. Μαθημ. σελ. 22-23 εργ. 1 2 3 4 5 6
- 27-34 Inschool (διαδραστικές ασκήσεις)
ΣΠΙΤΙ
- Β. Μαθημ. σελ. 86-87 εργ. 1 2 3 4 (για μετά το τεστ)
- 27-34 atheo (διαδραστικές ασκήσεις)
- Ηλεκτρονική εργασία: Επανάληψη Μαθηματικών ΚΕΦ. 27-34
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Την Τρίτη 4-4-2023 οι μαθητές θα γράψουν ΤΕΣΤ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 ΚΕΦ. 27-34.
Πρέπει να μελετήσουν πολύ καλά, ώστε να είναι σε θέση:
- να γνωρίζουν και να ελέγχουν με γνώμονα τις παράλληλες και τις τεμνόμενες ευθείες
- να σχεδιάζουν κάθετες μεταξύ τους ευθείες χρησιμοποιώντας γνώμονα ή μοιρογνωμόνιο
- να βρίσκουν την απόσταση ενός σημείου από την ευθεία
- να σχεδιάζουν παράλληλες μεταξύ τους ευθείες
- να βρίσκουν την απόσταση μεταξύ παράλληλων ευθειών
- να υπολογίζουν την περίμετρο ενός σχήματος
- να υπολογίζουν το εμβαδόν ενός σχήματος
- να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά, τις ομοιότητες και τις διαφορές των εξής γεωμετρικών σχημάτων: τετράγωνο, ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, ρόμβος και πλάγιο παραλληλόγραμμο
- να αναγνωρίζουν και να σχεδιάζουν άξονες συμμετρίας σε γεωμετρικά μοτίβα
- να συμπληρώνουν και να σχεδιάζουν συμμετρικά σχήματα
ΤΕΣΤ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 27-34 ΤΡΙΤΗ 4-4-2023