Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Κωδικός : D10101
-
Θεματικές Ενότητες
-
2. Η έννοια πρόβλημα, Κατανόηση προβλήματος, Δομή προβλήματος, Καθορισμός απαιτήσεων [3 ώρες]
-
3. Τι είναι αλγόριθμος, Σπουδαιότητα αλγορίθμων, Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων [4 ώρες]
-
4. Ανάλυση προβλημάτων [1 ώρα]
-
5. Η έννοια του προγράμματος, Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων, Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος, Τμηματικός προγραμματισμός, Δομημένος προγραμματισμός [3 ώρες]
-
6. Φυσικές και τεχνητές γλώσσες [1 ώρα]
-
7. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα [2 ώρες]
-
8. Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ, Τύποι Δεδομένων, Σταθερές, Μεταβλητές [4 ώρες]
-
9. Αριθμητικοί τελεστές, Συναρτήσεις, Αριθμητικές Εκφράσεις [2 ώρες]
-
10. Δομή ακολουθίας, Εντολή εκχώρησης, Εντολές εισόδου – εξόδου, Δομή προγράμματος [2 ώρες]
-
11. Δομή επιλογής, Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών, Εμφωλευμένες διαδικασίες, Εντολές επιλογής, Εντολή ΑΝ, Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ [7 ώρες]
-
12. Δομή επανάληψης, Εντολές επανάληψης, Εντολή ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ [2 ώρες]
-
Επανάληψη
-
13. Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ [2 ώρες]
-
14. Εντολή ΓΙΑ…ΑΠΟ…ΜΕΧΡΙ [2 ώρες]
-
15. Κατηγορίες λαθών [1 ώρα]
-
16. Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στις δομές επιλογής, Εκσφαλμάτωση λογικών λαθών στις δομές επανάληψης [2 ώρες]
-
17. Μετατροπές από μία δομή επανάληψης σε άλλη [3 ώρες]
-
19. Μέθοδος διαίρει και βασίλευε [4 ώρες]
-
Δομές Δεδομένων
-
31. Ουρά
-
2. Η έννοια πρόβλημα, Κατανόηση προβλήματος, Δομή προβλήματος, Καθορισμός απαιτήσεων [3 ώρες]
12. Δομή επανάληψης, Εντολές επανάληψης, Εντολή ΟΣΟ…ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ [2 ώρες]
Ενότητες • [ΒΙΒΛΙΟ 1]: [2.4.5, 8.2, 8.2.1]
Να διδαχθεί το τμήμα της ενότητας 2.4.5 μέχρι και το Παράδειγμα 8, εισάγοντας γενικά την έννοια της δομής επανάληψης. Να παρουσιασθεί η δομή επανάληψης ΟΣΟ… ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ από την ενότητα 8.2.1, επισημαίνοντας τις περιπτώσεις που εξυπηρετεί η χρήση της, καθώς και τους βασικούς κανόνες σύνταξής της, δίνοντας σχετικά παραδείγματα. Να γίνει βηματική εκτέλεση έτοιμων προγραμμάτων και ο εκπαιδευτικός στο εργαστήριο να παρουσιάσει έτοιμες ασκήσεις, τις οποίες οι μαθητές μπορούν στη συνέχεια να υλοποιήσουν στο προγραμματιστικό περιβάλλον. Να παρουσιαστούν απλά διαγράμματα ροής.
Να χρησιμοποιηθεί βοηθητικά το [ΒΙΒΛΙΟ 3] από το οποίο να διδαχθούν οι παράγραφοι 3, 3.1.