Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1582124
Εξοικείωση με το Scratch - Δομή ακολουθίας και επανάληψης
Χρησιμοποιήστε τις εντολές κίνησης και τις εντολές σχεδιασμού πένας για να σχεδιάσετε στο κέντρο της σκηνής τα ψηφία (από το 0 έως το 9). Για κάθε ένα αριθμό θα πρέπει να φτιάξετε ένα διαφορετικό σενάριο, το οποίο θα εκτελείται όταν πατηθεί το αντίστοιχο πλήκτρο από το πληκτρολόγιο.
Ανοίξτε τη σελίδα http://scratch.mit.edu/projects/editor/
Φτιάξτε το κατάλληλο σενάριο σε Scratch ώστε η μορφή μας να σχεδιάσει το ακόλουθο σχήμα
Ανοίξτε τη σελίδα http://scratch.mit.edu/projects/editor/
Φτιάξτε το κατάλληλο σενάριο σε Scratch, ώστε η μορφή μας να σχεδιάζει το παρακάτω σχήμα:
Ανοίξτε τη σελίδα http://scratch.mit.edu/projects/editor/
Φτιάξτε το κατάλληλο σενάριο σε Scratch, ώστε η μορφή μας να σχεδιάζει το ακόλουθο σχήμα:
Ανοίξτε τη σελίδα http://scratch.mit.edu/projects/editor/
Θέλουμε να σχεδιάσουμε ένα τετράγωνο πλευράς 80 βημάτων και στη συνέχεια να σηκώσουμε την πένα, να μετακινηθούμε κατάλληλα χωρίς να γράφουμε (20 βήματα δεξιά και 20 βήματα κάτω) και αφού κατεβάσουμε ξανά την πένα, να σχεδιάσουμε ένα μικρότερο τετράγωνο πλευράς 40 βημάτων μέσα στο μεγάλο.
Φτιάξτε το κατάλληλο σενάριο σε Scratch ώστε η μορφή μας να σχεδιάζει το ακόλουθο σχήμα:
Χρησιμοποιώνστας τις εντολές της καρτέλας Πένα και την εντολή ρώτησε...και περίμενε φτιάξτε ένα πρόγραμμα σε Scratch, όπου η μορφή ρωτάει το πλήθος των πλευρών και σχεδιάζει το αντίστοιχο κανονικό πολύγωνο
Στη συνέχεια πατήστε Αρχείο - Κατέβασμα του έργου στον υπολογιστή και αποθηκεύστε την εργασία στο φάκελό σας (μέσα στα Εγγραφά μου).
Πατήστε Επιλογή Αρχείου για να στείλετε την εργασία σας για βαθμολόγηση.
Δημιουργήστε ένα νέο project στο Scratch και ονομάστε το complex shapes. Στο project αυτό, η γάτα θα πρέπει να σχεδιάζει τα παρακάτω σύνθετα σχήματα, ανάλογα με το πλήκτρο που πατάμε.
Και πάλι, πατώντας το πλήκτρο space, η γάτα θα πρέπει να τοποθετείται στη θέση x -50 y 100 με κατεύθυνση προς τα δεξιά και να καθαρίζει τα προηγούμενα σχήματα.
Στην αρχή κάθε ερώτησης του τεστ να θεωρείτε ότι η γάτα βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση και θέση.(όπως δηλαδή είναι η γάτα όταν ξεκινάει το Scratch)
Δεν έχει σημασία αν η γάτα εμφανίζεται στο αποτέλεσμα του προγράμματος.