Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : G1582124
Δομή επιλογής
Φτιάξτε ένα τμήμα προγράμματος σε Scratch που να ζητάει έναν κωδικό και να ελέγχει αν είναι ίσος με 1234. Ο έλεγχος να γίνεται επαναληπτικά μέχρι να δωθεί ο σωστός κωδικός.
Φτιάξτε ένα παιχνίδι σε Scratch που να επιλέγει τυχαία έναν αριθμό από το 0 μέχρι το 100 και ο χρήστης να προσπαθεί να τον μαντέψει. Ο χρήστης θα λέει αριθμούς και το πρόγραμμα θα απαντά αν τον βρήκε ή αν ο ζητούμενος αριθμός είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος από τον αριθμό που έδωσε ο χρήστης.
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος αριθμός προσπαθειών στις οποίες ο χρήστης θα έχει βρει τον αριθμό.
Θέλετε να φτιάξετε ένα πρόγραμμα που λύνει την πρωτοβάθμια εξίσωση. Ανοίξτε το μισοέτοιμο πρόγραμμα αθμιας εξίσωσης που σας δίνετε, κάντε ανάμιξη και βάλτε τις εντολές στη σωστή σειρά.
Δοκιμάστε το πρόγραμμα που φτιάξατε για τις ακόλουθες τιμές
α=1 , β=1 (δίνει x=-1)
α=1 , β=0 (δίνει x=0)
α=0 , β=1 (αδύνατη)
α=0 , β=0 (αόριστη)