Μάθημα : ω02 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ' Γυμν.
Κωδικός : G16115
-
Θεματικές Ενότητες
-
Από το Εργαστήριο Πληροφορικής του 3ου Γυμνασίου Ηλιούπολης
-
Χριστουγιεννιάτικες ευχές
-
Πασχαλινές Ευχές
-
Να υπάρχει υγεία και ας επανέλθει το χαμένο χαμόγελο στα χείλη όλων…
-
Μικροεπεξεργαστής Arduino ...
-
Οδηγίες για τον προγραμματισμό του μικρεοπεξεργαστή Arduino
-
Μερικά έργα σε περιβάλλον Scratch στο περιβάλλον του ΜΙΤ (scratch.mit.edu)
-
Ας Scratch-άρουμε!
-
Από το Εργαστήριο Πληροφορικής του 3ου Γυμνασίου Ηλιούπολης
Μικροεπεξεργαστής Arduino ...
A)... και ο προγραμματισμός του ...
B)... εφαρμογές και ο προγραμματισμός τους στο περιβάλλον προσομοίωσης tinkercad.com
Ενδεικτικές ασκήσεις σε περιβάλλον προσομοίωσης του μικροεπεξεργαστή Arduino. Οι παρακάτω ασκήσεις αναπτύχθηκαν στα πλαίσια ασύγχρονης εκπαίδευσης που διοργανώθηκε από την Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning το 2018-2019
Για δείτε τις εφαρμογές κάντε κλικ στο σύνδεσμο > Simulate > Start Simulation
Αν επιθυμείτε να κάνετε δικές σας εφαρμογές πρέπει να κάνετε εγγραφή, είναι δωρεάν μέχρι σήμερα 18-3-2020. Περισσότερα για την εταιρεία στο διαδίκτυο, όπως π.χ. στη Wikipedia στο σύνδεσμο https://en.wikipedia.org/wiki/Tinkercad
Το περιβάλλον προσομοίωσης είναι το tinkercad.com.
Σ’ αυτή την εφαρμογή ένα led εκπέμπει σε κώδικα μορς το μήνυμα SOSΑ. Όπου Α το αρχικό γράμμα του ονόματός μου.
2. Φανάρι τροχαίας, αυτοκινητών και πεζών - Cyclades2018-19
Σε αυτήν την πιο συχνά υλοποιούμενη εργασία, μας ζητείται να φτιάξουμε ένα φανάρι ελέγχου κυκλοφορίας, αυτοκινήτων και πεζών.
3. Φανάρι Διάβασης Πεζών, με κουμπί ενεργοποίησης (Button) - Cyclades 2018-19
Σ’ αυτή την εφαρμογή υλοποιούμε ένα σχολικό φανάρι διάβασης πεζών με κουμπί. Και συγκεκριμένα:
Το φανάρι θέλουμε να ξεκινά πράσινο για τα αυτοκίνητα και να μένει ΠΑΝΤΑ πράσινο εκτός από την περίπτωση που κάποιος πεζός πατήσει το κουμπί. Τότε θα περιμένει άλλα 5 δευτερόλεπτα πράσινο, θα ανάψει πορτοκαλί 3 δευτερόλεπτα και στην συνέχεια κόκκινο 15 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια θα πρέπει να ξαναγίνει πράσινο για τα αυτοκίνητο και να παραμείνει έτσι έως ότου κάποιος ξαναπατήσει το κουμπί των πεζών και ούτ' ο καθεξής.
4. Αισθητήρας υπερήχων – Ultrasonic sensor (Distance Sensor) - Cyclades 2018-19
Σ’ αυτή την εφαρμογή υπολογίζουμε την απόσταση στην οποία μπροστά μας βρίσκεται κάποιο αντικείμενο.
Ο αισθητήρας υπερήχων χρησιμοποιεί δύο διατάξεις, μία για να στείλει ένα υπερηχητικό σήμα κι ένα για να το λάβει. Έτσι, από το χρόνο που μεσολαβεί από το να στείλει μέχρι να λάβει το σήμα πίσω, μπορούμε να υπολογίσουμε την απόσταση στην οποία μπροστά μας βρίσκεται κάποιο αντικείμενο.
5. Αισθητήρας Θερμοκρασίας - Temperature Sensor - Cyclades 2018-19
Σ’ αυτή την εργασία όταν η θερμοκρασία ξεπεράσει ένα όριο ανάβει ένα led.
Σ’ αυτή την εργασία κάνουμε την αρχή της κατασκευής μιας σειράς από Χριστουγεννιάτικα φωτάκια. Εδώ έχουμε διαφορετικές αντιστάσεις, άρα διαφορετικές εντάσεις ρεύματος (διαθεματική προσέγγιση του ν. Ohm στον ηλεκτρισμό)
και για περισσότερα έργα
- Εκπέμπει το μήνυμα “SOS” με το built-in led
- Εκπέμπει το μήνυμα “SOSA” με το built-in led (SOS + A>Το πρώτο γράμμα του ονόματός σας)
- Εκπέμπει το μήνυμα “SOS” με το built in led και με εξωτερικό led
- Εκπέμπει το μήνυμα “SOSA” με το built-in led και με εξωτερικό led (όπου SOS + A>Το πρώτο γράμμα του ονόματός σας)
- 03b PWM blinking fadeIn fadeOut Led (while)
- 03c PWM blinking fadeIn fadeOut Led (repeat)
- Blinking Led
- φανάρι Αυτοκίνητα
- Φανάρι Αυτοκίνητα + Πεζούς
- Φανάρι Αυτοκίνητα + Κουμπί (ΟΧΙ Πεζούς)
- Φανάρι Αυτοκίνητα + Πεζούς + Κουμπί
- Ροοστάτης - Χριστουγιεννιάτικα λαμπάκια - Διαθεματική Ν. Ohm
- RGB Led
- Αισθητήρας Θερμοκρασίας
- Αισθητήρας - Ultrasonic Sensor
- Φάρος
- Ζαριά σε Led (μόνο Wiring C)
- Φακός
- Ζαριά σε οθόνη Segment (με S4A)
- Ζαριά σε Led (με S4A)